Skip to main content

Hallo,

Ik kan deze maand mijn mobiele abonnement verlengen. Ik ben er bijna uit welk toestel ik wil krijgen. Ik zie nu echter dat er verschillende voordelen niet meer genoemd zijn. Ik heb momenteel ook een KPN abonnement, evenals mijn vriendin ( zelfde adres). Ook maken we thuis gebruik van KPN TV en internet. Bij mijn voorgaande verlening kreeg ik:

  • Verdubbeling van MB's
  • Gratis Spotify Premium
  • 5 euro korting
  • Gratis onderling bellen en MB's delen

Ik zie nu nergens meer de verdubbeling van MB's en het gratis Spotify Premium. 

Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet,

J.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Helaas bestaat dat niet meer met het Hussel aanbod. Je kan er voor kiezen om het abonnement als sim only door te laten gaan dan houd je de verdubbeling en gratis Spotify, dan moet je wel zelf elders een toestel kopen. Wil je deze via KPN afbetalen, dan verlies je de voordelen. Het enige 'voordeel' is de korting.


Dat "gratis" Spotify zat volgens mij op het abonnement voor de vaste aansluiting. Ik heb het nooit op de mobiele abonnementen gezien, maar ik kan het verkeerd hebben. En als je het mobiele abonnement verlengt, veranderd is niet aan die "gratis" Spotify op het vaste abonnement.

Die 5 euro korting per mobiel abonnement blijft.

Dubbele mb's bestaat niet meer.

En gratis onderling bellen en MB's delen bestaat gewoon ook bij hussel.

 


Hoi @Johan 1234, welkom bij ons op het forum. De abonnementen zijn in de loop der tijd veranderd inderdaad. Spotify is in het verleden inderdaad een gratis optie geweest bij mobiele abonnementen, dit is met de 2017 abonnementen veranderd. Het is nog wel mogelijk als extra bij een mobiel en/of vast abonnement. De dubbele data is sinds de introductie van de Hussel abonnementen (8 oktober) niet meer mogelijk. Dat je beide niet meer ziet staan klopt dus. 

De korting van 5 euro (of 7,50 bij het hoogste abonnement) is nog steeds mogelijk, net als het gratis onderling bellen en MB's delen. Lukt het daarmee om een keuze te maken voor een nieuw abonnement?