Skip to main content

Goede avond 

Graag zou ik heel snel duidelijkheid willen hebben over mijn heraansluiting. Vandaag 2x contact gehad met de klantenservice  eerste keer word mij verteld dat ik binnen 2 uur weer ben aangesloten. Toen ik nog steeds niet kon bellen door administatieve redenen ben ik weer gaan bellen toen was het binnen 4 uur die zijn inmiddels ook al om. In de chat vertellen ze mij dat ik defenitief ben afgesloten. Dus ik word de hele dag voorgelogen door jullie terwijl ik een brief heb ontvangen als ik voor 26 april betaal gaan alle blokkades ervanaf. We hebben nu 24 april dus wat is jullie probleem heb toch optijd betaald!!!!

Beste @Pascaltanja, welkom! Ik zie dat er contact geweest is met mijn collega's van Collections. Zij zouden jouw nummer aansluiten, maar dat lijkt inderdaad niet gebeurd. Helaas zijn zij op zaterdagen en zondagen niet aanwezig en ik moet je dus vragen om maandag vanaf 8 uur opnieuw telefonisch contact op te nemen. Mijn excuses hiervoor!


Nou maandag zal het al te laat zijn. Maar ik weet dan wel dat ik juridische stappen ga ondernemen want wat jullie doen kan gewoon totaal niet. 


Als ik de data hier bekijk, zal dat nog op tijd zijn, @Pascaltanja. Ik begrijp overigens heel goed dat dit meer dan vervelend is!


Beste @Pascaltanja, is het inmiddels in orde? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten.