Skip to main content

Kun je me zeggen of de iPhone 11 op voorraad is in deventer

Welkom op het forum @RenRub. Het KPN forum is een plek waar klanten van KPN andere klanten helpen met hun gebruikersvragen. Indien nodig reageren KPN moderators.  Welke iPhone 11 zoek je? Er zijn namelijk nogal wat uitvoeringen en variaties. 


Hallo heb de iPhone 11 besteld paars 128 gb maar als er een andere kleur is laat het mij dan maar weten 

 

groet 


Je hebt al een bestelling geplaatst? Dan kun je het toestel niet ophalen in de KPN winkel. Je kunt mits op voorraad een toestel direct meekrijgen in de winkel als je daar dan jouw bestelling doet.


Ik was bij de winkel gisteren en heb deze bestelling gedaan hij zei dat deze in december op voorraad weer was. 
nu krijg ik een mail met helaas deze is niet op voorraad dus ???


Als hij toen in de winkel niet op voorraad was, wordt deze vervolgens naar jouw huis gestuurd net als bij een verlenging die online wordt geregeld. Medio week 52 wordt er verwacht het door jou gekozen toestel weer uit te leveren. 


Wanneer komt de iphone 11 paars van 128 GB weer in de winkel? Ik heb hem maandag besteld.

 

 


Goedemorgen @Bloembolletjes, wij verwachten in week 8 weer voorraad te krijgen. Dan worden eerst de mensen voorzien die hem al besteld hebben. Vanaf maart is er dan weer reguliere voorraad. 


Ik had hem al besteld maandag dus dan is tie er volgende week?

 


Ik heb hem al besteld maandag dus dan krijg ik hem volgende week toch omdat ik ga hem niet gwn in de winkel kopen ik heb hem al besteld


We hopen dat er vanuit Apple genoeg komen om iedereen die hem de afgelopen tijd heeft besteld te kunnen voorzien. Je krigjt bericht van ons over de aflevering. Je kunt jouw bestelling ook volgen via: https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/


Ik wil dat weten omdat ik volgende week naar mijn moeder ga en mijn telefoon bij kapot is dus vandaar


Dat kan ik me goed voorstellen. Helaas kan ik dat niet met 100% zekerheid aangeven.Â