Skip to main content

Al de hele middag alles gelezen, maar krijg de e-sim niet geïnstalleerd.

de opties over instellingen enzovoort niets helpt

op A54 5G

de verificatie code komt natuurlijk niet binnen want ik heb geen Sim kaart

@E-Sim foutmelding Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om je e-sim te activeren. Je geeft aan dat je geen fysieke simkaart hebt. 

Het gaat dus om een nieuw abonnement waarbij je hebt gekozen voor e-sim? 

En het gaat dus mis bij het ontvangen van de verificatiecode? Je krijgt geen foutmeldingen of iets van die strekking? 


Klopt, nieuw abonnement, ter vervanginging van Vodafone Sim kaart.

voor vakantie, bij kpn geweest.

Zij hebben meerdere fouten gemaakt. Ik kreeg mail, waarin precies stond uitgelegd hoe het werkt, en welke datum de overgang zou zijn. Echter de ‘ veldjes’ met datum waren leeg. Dus, ik naar de KPN winkel, bleek 4 juli te zijn. Ik wilde die datum uitstellen tot ik terug was. Dat was absoluut niet nodig zeiden ze. 
 

aanvankelijk kreeg ik keer op keer de genoemde foutmelding. ( het was zo simpel zeiden ze)

via het forum hier, heb ik ontdekt hoe het moest.

maar toen zat ik dus met die verificatie code.

EN NU?


@E-Sim foutmelding Is de Vodafone simkaart op dit moment nog actief? En daar wordt de sms dus niet op ontvangen? 

Op het moment dat het echt niet lukt om de verificatie sms te ontvangen dan is een (tijdelijke) fysieke simkaart de enige optie. 

Deze zou je kunnen ophalen in een KPN winkel. 

Als dit niet lukt, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?

Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


De Vodafone simkaart werd geblokkeerd met de overstap.

dus geen Sim kaart

geen kpn winkel op corsica

voor nood een Franse prepaid gekocht.

inmiddels forum profiel ingevuld


@E-Sim foutmelding Ik begrijp dus dat je op Corsica bent. Hoe lang ben je daar nog als ik vragen mag?

Ik heb namelijk helaas ook geen mogelijkheid om een simkaart naar Corsica te sturen. 


Nog 1 week. Dat overleef ik.