Skip to main content
Beste,



Ik zit nu bij Robin Mobile, het werkt zeer fijn en ik heb onbeperkt data, bellen en sms’en.

Helaas hebben hun ook een dienst dat heet Fair Use. Dit is echt jammer want mijn 4g gaat niet zo snel omdat het natuurlijk verdeelt moet worden als ik er vaak opzit.



Ik ben aan het rond zoeken wat de beste optie voor mij is, want ik wil naar een andere provider.



Dit is misschien heel apart dat ik het vraag maar ik hoorde dat jullie ook cadeaus geven als je bijvoorbeeld je abonnement verlegt of aanschaft.



Dit is natuurlijk een leuke extra, maar ik zou graag weten hoe het nou zit daarmee.

Want de prijzen zijn hier niet de goedkoopst, maar stel er zouden bijvoorbeeld cadeaus in de zin van iPhones bij zitten zou dat een leuke extra zijn.



Ik hoop dat ik niet al te raar over kom en ik hoor graag terug!



Mvg,

Romy

Hi Romy, welkom op het forum. 

Mijn excuses voor de late reactie hier. Ik kom je topic gek genoeg nu pas tegen. 

Hierin moet ik je teleurstellen, gratis cadeau's bestaan al erg lang niet meer. Gratis kon je destijds met een korrel zout nemen, indirect zat het bij de prijs inbegrepen. Als ik de prijs van Robin Mobile zie denk ik niet dat KPN een serieuze kandidaat voor je is. Voor onbeperkt internet die je bij ons ook vaste diensten thuis af te nemen. 

Succes met de zoektocht.