Skip to main content

Ik heb een vraag over de Samsung galaxy s24 . Je krijgt er een smartwatch bij . Ik kom er niet echt uit om welke smartwatch het precies gaat ? Kan iemand bij een link sturen daarvan ?

En je krijgt ook een jaar lang multisim wat wordt daar mee bedoelt ? 

Mvg ryan

Je krijgt de Galaxy Watch6 LTE 40mm.
Zie de Samsung website: Samsung Galaxy Watch6 40mm Gold 5G | Samsung NL

Met Multisim bij KPN ben je altijd en overal bereikbaar zonder telefoon. Het is een extra digitale simkaart (e-sim) voor je smartwatch. Zie de Kennisbank - Multisim bij KPN voor meer informatie.

Informatie over de actie krijg je op de KPN website als je op (i) klikt bij de Galaxy S24.

Samsung Galaxy S24  

Nieuwe telefoon, nieuw horloge! Bestel tussen 17 januari en 3 maart 2024 de nieuwe Samsung Galaxy S24 en krijg de Watch6 LTE met Multisim cadeau!

Zo regel je het:

Galaxy Watch6 LTE cadeau

  • Vraag jouw smartwatch aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 3 mei 2024.

1 jaar Multisim voor je smartwatch

  • Maak gebruik van de Galaxy Watch6 LTE promotie
  • Vraag via je nieuwe Galaxy Watch6 LTE een nieuw Multisim abonnement aan zoals beschreven onder 'Activeer Multisim met je Samsung Galaxy Watch'.
  • Vraag jouw cashback voor het Multisim abonnement daarna aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 15 april 2024.

 


Ik heb via mobiel.nl mijn kpn abonnement verlengd met een mobiel (samsung galaxy s24). Ik kreeg een mail van kpn met 'gefeliciteerd met uw nieuwe samsung Galaxy S24, tijdelijk krijgt u een Samsung Galaxy Watch6 LTE mét 1 jaar Multisim voor uw smartwatch cadeau. Kijk op kpn.com/s24actie voor meer informatie en hoe u dit kunt aanvragen.

Ik blij en de aanvraag gedaan... krijg van samsung een mail met helaas u heeft niet bij een deelnemende winkel aangeschaft.... waarom mailt kpn mij dan dat ik een watch cadeau krijg??? Kpn krijgt het verzoek zelf binnen van mobiel.nl!!! Blij maken met een dode mus?


Hoi @Emmy1108 ,

Heb je wel een factuur van KPN voor de Samsung S24 of is dat een factuur van Mobiel.nl?
De Samsung promotie geldt alleen als het toestel bij KPN gekocht is.

De mail van KPN suggereert dat dat zo is, maar Samsung accepteert alleen een factuur van KPN.


Nee geen kpn factuur, maar het is vreemd dat kpn mij mailt dat ik een watch krijg terwijl zij zelf weten dat ik bij mobiel.nl heb gekocht... dat vind ik vreemd


Ja, dan is dat mailtje inderdaad vreemd. Maar helaas geldt die Samsung actie niet voor jou.


Ik heb mijn telefoon keurig binnen de tijd gekocht, maar heb deze vandaag pas binnen gekregen. Hoe kan ik dan voor de 15 april de multisim aanvragen. Vindt het zo wie zo raar dat de aanvraag voor de smartphone tot 3 mei kan, en dat je de aanvraag vd multisim maar tot 15-4 kunt aanvragen,  terwijl je smartwatch dus eerder in je bezit krijgt. 


Hoi @EllyU , die datum was wel heel krap inderdaad, dat kon niet kloppen. Gelukkig staat de datum bij Samsung nu anders. Ga naar de actiepagina https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0009 en lees de actievoorwaarden (link staat in de bovenbalk). Daar staat het volgende:

Deelnemen
Ga naar https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0009, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de documenten uiterlijk 31 mei 2024


Dank jullie wel,  is gelukt👍🙋‍♀️