Skip to main content
Beantwoord

Vraag over afschrijving mobiele telefonie

  • February 7, 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb een totaalpakket afgesloten bij KPN vanuit Telfort. Nu krijg ik de facturen van internet en tv wel te zien (in mijn KPN) , maar van mijn mobiel niet. En daar heb ik een vraag over....er is een bedrag afgeschreven los van mijn thuisaansluiting wat ik niet kan thuisbrengen. Mijn mobiele apparaat staat wel op Mijn KPN. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Wilma1964, welkom op het forum. In jouw MijnKPN zie je niet alle facturen van alle abonnementen begrijp ik. Heb het mobiele abonnement wel gekoppeld aan hetzelfde MijnKPN account, als je op deze pagina kijkt? Als dat niet het geval is kan je het mobiele nummer er daar aan koppelen, waarmee het abonnement en de facturen zichtbaar worden. Lukt het op die manier?

Ik hoor het graag van je.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2020

Hoi @Wilma1964, welkom op het forum. In jouw MijnKPN zie je niet alle facturen van alle abonnementen begrijp ik. Heb het mobiele abonnement wel gekoppeld aan hetzelfde MijnKPN account, als je op deze pagina kijkt? Als dat niet het geval is kan je het mobiele nummer er daar aan koppelen, waarmee het abonnement en de facturen zichtbaar worden. Lukt het op die manier?

Ik hoor het graag van je.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2020

Hoi Jasper,

 

Dank je voor jou reactie het  probleem is OPGELOST!!

Hoi @Wilma1964, welkom op het forum. In jouw MijnKPN zie je niet alle facturen van alle abonnementen begrijp ik. Heb het mobiele abonnement wel gekoppeld aan hetzelfde MijnKPN account, als je op deze pagina kijkt? Als dat niet het geval is kan je het mobiele nummer er daar aan koppelen, waarmee het abonnement en de facturen zichtbaar worden. Lukt het op die manier?

Ik hoor het graag van je.

 

Ik ben tevreden.😀


Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan @Wilma1964, fijn dat het gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: