Skip to main content
Beantwoord

vraag over betaaltermijnen

  • January 20, 2021
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Vandaag contact genomen net KPN klantenservice, gevraagd naar een openstaand factuur of dit evt in termijnen betaald kon worden. Maar er is een technische storing bij kpn. Waardoor ik niks kan?

Graag duidelijkheid hierover.

 

Gr Chaima Farissi

Beste antwoord door Bart_

Hallo @ChaimaF Je kunt hier je betaling eenmalig uitstellen. Als je een regeling wilt, zul je toch echt even moet bellen met de klantenservice via 0800-0402. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Hallo @ChaimaF Je kunt hier je betaling eenmalig uitstellen. Als je een regeling wilt, zul je toch echt even moet bellen met de klantenservice via 0800-0402.