Skip to main content

Dag. Vandaag heb ik zelf betaling over gemaakt maar verder heb ik een imail ontvangen dat over 5 dagen er weer incasso wordt. Op mij  KPN kan ik niet betalingen zien want daar staat dat helaas u kunt niet de betalingen zien. Vraag. Hoe kan ik zeker weten of betalingen succes is zonder bellen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @Antonia21, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een vraag over jouw betaling, dat begrijp ik heel goed! Ik denk dat het mailtje jouw betaling heeft misgelopen, dus ik denk dat je die als niet-verzonden kan beschouwen. Op welke manier heb je de betaling voldaan? Via een iDeal link, de website, handmatig met onze (en jouw) gegevens of de MijnKPN omgeving? Dat is wel handig om te weten, want ze hebben elk een andere maximale verwerkingstijd.

Om er zeker van te zijn dat de betaling is doorgekomen en er nu niks meer open staat, kijk ik graag even met je mee. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en het overgemaakte bedrag (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en helpt mij verder om in de systemen op zoek te gaan naar jouw abonnement.

Ik hoor graag van je!


@Antonia21, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Staat alles inmiddels op betaald in de MijnKPN app?


Reageer