Skip to main content

staat op mijn kpn Allen 500 mb maar mijne contract GB, waroom?

Hallo @verlinging, je vraag is me niet helemaal duidelijk. Je ziet in MijnKPN 500 MB staan en in je contract 500 GB? Of staat daar iets anders? Zou je kunnen toelichten wat precies bedoelt?

Je had eerder een vergelijkbare vraag gesteld, is het daarna nog niet helemaal duidelijk?


in contract GB per maand, maar ik verbruick staat 500 GB per maand, en ook ondudlijke hoe veel totally MB


Staat op mijne kpn nog 384 mb van 500mb!!!!!!!!,hoe kwam dot??????


Ik heb opnieuw hier naar gekeken, Verliging. Je hebt inderdaad een contract van 2 GB. Dit staat ook netjes op je factuur. Jouw abonnement was altijd Telfort, is nu KPN. Met deze abonnementen neem je data die je aan het einde maand niet gebruikt hebt, mee naar de volgende maand. En dit gebeurt van twee maanden. Dus, voorbeeld: Als jij in februari data over had, dan neem je dat mee naar maart. Als jij in maart die data van februari ook niet opgemaakt hebt, dan neem je het restant mee naar april. Samen met de ongebruikte data van maart.  

Wat ik nu verwacht dat er aan de hand is, is dat je in de app ziet staan 384 / 5000, klopt dat? Dat betekent dat je in je huidige verbruiksperiode 384 MB hebt verbruikt van de 5000 MB. En 5000 MB is hetzelfde als 5 GB. En die 5 GB komt dan omdat je in afgelopen twee maanden niet al je data hebt opgemaakt. En wat er overblijft wordt dan opgeteld bij je nieuwe data van deze maand.


Voor 15 deze maand staat 6 GB en op 15 deze maand totaal 6.5,dit wat staat op mijne kpn apps


En graag hoe veel  gb totally in kpn  system?


graag  mag correct mijne overzicht op mijne kpn?dan ik weet de correct reading internet 


De 15e is voor jou het moment waarop je nieuwe maand ingaat. Dat is dan ook het moment dat je jouw nieuwe bundel van 2GB krijgt. Daar wordt dan bij opgeteld de overgebleven data van de perioden daarvoor. Daarom is het dan op de 15e ineens weer hoger dan daarvoor. De data zoals die in je app staan, zijn correct. Meer kan ik je ook niet vertellen.