Skip to main content

Hallo.

 

Ik heb afgelopen week de s20 ultra besteld. En daar zou ik dan die buds+ bij krijgen. Moet ik daar nog iets voor doen?

De virrige keer zou ik er een bluetooth speaker bijkrijgen, maar die heb ik nooit gezien ondanks herhaaldelijk contact. 

 

Groet, Rob

Hi @BILLY THE SHIT, welkom op ons forum.

Dat is een hele goede vraag die je stelt. De actie met de gratis Galaxy Buds+ loopt via Samsung. Als je tussen 11 februari en 8 maart 2020 de Samsung Galaxy S20+ 5G of Samsung Galaxy S20 Ultra 5G hebt aangevraagd, dan kun je via de link jouw Galaxy Buds+ claimen. Op die pagina vind je ook de voorwaarden voor deze actie. Je kunt tot uiterlijk 6 april 2020 meedoen aan deze actie. Hiervoor heb je ook een kopie van de aankoopbon en een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer nodig. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


ook  ik zou buds er bij krijgen er is niet gesproken over dat Samsung die actie had en ik heb voor dit toestel gekozen omdat ik de buds er bij zou krijgen nu heb ik dat gelezen en ben het er niet mee eens jullie hadden dat moeten zeggen want dat stond er niet bij kpn zou die cadeau er bij doen  maar  Samsung  niet dit is gewoon misleidend 


Reageer