Skip to main content

Beste heer, mevrouw,

ik wil graag weten wat de einddatum is van mijn huidige mobiele contract en van welke mogelijkheden ik daarna gebruik kan maken. Ik overweeg ook een abonnement zonder nieuwe telefoon,

 

groet Karin Ansing

(...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Karin Ansing , haal s.v.p. je mobiele nummer weg uit je topic i.v.m. privacy, klik r.o. op de drie … en dan op bewerk, nummer verwijderen en dan opslaan.

 


Hallo @Karin Ansing in MijnKPN kun je zien wat de einddatum van je contract is.

Je kunt verlengen, maar dat hoeft niet als het aanbod van KPN je niet aanstaat. Als je toestel afbetaald is na je contract wordt je contract automatisch stilzwijgend verlengd als sim-only-contract met 1 maand opzegtermijn.

 


Hi @Karin Ansing, welkom op het forum! Ik zie dat @JanD al heeft uitgelegd dat je de einddatum van je contract in MijnKPN kunt bekijken, daarnaast vind je hem ook op je factuur als je een toestellening hebt. De einddatum van je toestellening en contract zijn hetzelfde :slight_smile:

Als je nu een abonnement hebt met toestel en dat toestel is nog helemaal goed, kun je kiezen voor een Sim only abonnement. Je betaalt dan alleen abonnementskosten en kunt vanaf 3 maanden na het ingaan van dat abonnement alsnog wijzigen naar een abonnement mét toestel, mocht er iets met je huidige toestel gebeuren. 

In jouw geval, kun je nu al wel verlengen, maar loopt je contract nog tot en met 22 juni. Als je niet voor een nieuw toestel kiest, wil ik je eigenlijk afraden om al te verlengen, aangezien er dan in tussentijd niets meer gewijzigd kan worden en je geen voordeel hebt van het vroegtijdig verlengen. We kunnen het best rond 22 juni opnieuw contact hebben om de mogelijkheden te bespreken die we dan op dat moment hebben :relaxed:


Ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat de situatie duidelijk is en we rond 22 juni weer wat van je gaan horen :relaxed: Hierbij sluit ik het topic!