Skip to main content
Beantwoord

Vraag over garantie toestel

  • February 12, 2020
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo,

 

Mijn telefoon is onlangs gevallen en mijn bovenscherm reageert niet meer ik heb in April mijn toestel een jaar lang. Heb ik hier nog garantie op? Zoja is dat kosteloos als ik het laat opsturen en repareren ?

 

Met vriendelijke groet,

Dominica

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en afgesplitst

Beste antwoord door RBxx

Hallo @domiquestions 

Op dit toestel zit nog garantie, maar voor deze schade door het vallen zal je een beroep moeten doen op een toestelverzekering. Daar is garantie niet voor aansprakelijk c.q. bedoeld.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Hallo @domiquestions 

Op dit toestel zit nog garantie, maar voor deze schade door het vallen zal je een beroep moeten doen op een toestelverzekering. Daar is garantie niet voor aansprakelijk c.q. bedoeld.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @domiquestions, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt. Garantie heb je twee jaar. Valschade valt daar echter niet onder. Wellicht heb je een toestelverzekering of wordt dit gedekt door een andere verzekering die jij hebt?