Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb echter een bestelbevestiging van Telfort van 2 jaar geleden waarin letterlijk staat: ‘looptijd abonnement: 24 maanden’

Niets over een opzegtermijn of verlenging voor onbepaalde tijd.

Een contract gaat boven de algemene voorwaarden. In mijn contract is afgeweken van de algemene voorwaarden waardoor voor mij een contractstermijn geldt van 24 maanden. Na deze periode kan ik een ander abonnement aangaan. Voor het einde contractsperiode heb ik geen aanbod of mail van de KPN ontvangen. Maar nu ik met nummerbehoud over wil stappen komt dezelfde dag nog een mail met een maand opzegtermijn. De klantenservice gebeld maar die geloven niet dat dit in mijn bestelbevestiging van Telfort staat. Deze mailen heeft geen zin.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Jannessen 
De contracten lopen altijd stilzwijgend door, dus ook na 24 maanden.
Je hebt altijd een maand opzegtermijn.
Je kunt nergens een contract zomaar plompverloren direct opzeggen.
 


Hoi @Jannessen, welkom op het KPN forum. Het is inderdaad precies zoals huistijger aangeeft, je hebt altijd een maand opzegtermijn bij een contract. Ook bij Telfort was dat zo, daar is niets aan veranderd bij de overgang van Telfort mobiel naar ons. 

Een contract heeft een contractperiode, 24 maanden. Daarna wordt het maandelijks opzegbaar en loopt het door tot het wijzigt of opzegt.