Skip to main content

Ik heb ook een vraag over maandelijks opzeggen. Mijn abonnement is officieel op 3 maart 2020 afgelopen. 

Ik ben dus een tijdje gebleven ik heb per 18 december heb ik mijn abonnement opgezegd. Nu wil KPN beweren dat ik het tot de eerste februari 2021.de boel moet aanhouden. Dit is onzin. Daarbij komt ook nog ik ben ongevraagd is naar KPN overgezet. Ik kan gewoon op 18 januari 2021 overgaan. Dat is wettelijk vastgelegd. Dus ik zal ook graag zonder toestanden vertrekken. 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

Goed dat je contact opneemt, @Lolletje. Wanneer je contractvrij bent, kun je inderdaad opzeggen met een maand opzegtermijn. Dat jij nog tot 1 februari moet wachten, zou kunnen betekenen dat je nog niet contractvrij bent. Zo zonder gegevens durf ik daar echter geen harde uitspraken over te doen. Maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.