Skip to main content

Hallo, mb's delen gaat niet, blijkbaar zijn klanten die vanaf telfort komen, niet duur genoeg. Klopt dit KPn?

Hallo, mb's delen gaat niet, blijkbaar zijn klanten die vanaf telfort komen, niet duur genoeg. Klopt dit KPn?

Ik weet niet of KPN zo te werk gaat.

Wat ik wel weet is dat Telfort klanten MB’s mee mogen nemen naar de volgende maand. KPN klanten niet, zij kunnen dit delen/doneren.


Ook is het contract wat je bij Telfort heb afgesloten nog geldend. Hier mag KPN verder niets aan wijzigen. 
 

Ik ga er vanuit dat een KPN moderator je hier meer over kan vertellen. Mocht je jouw forum profiel nog niet hebben ingevuld, doe dit dan even. Zo kunnen de KPN medewerkers met je mee kijken.  


Hallo @Marcccc , als je als Telfort-klant met je mobiel automatisch gemigreerd bent naar KPN verandert er niets aan je abo, prijzen en voorwaarden. Daarover is ook met je gecommuniceerd per e-mail of anderszins. Een eventueel thuisabo wordt in de loop van dit jaar gemigreerd naar KPN.

MB's delen geldt alléén voor èchte KPN-klanten.

Jij kunt als Telfort-klant maximaal 2 maanden data meenemen naar de huidige maand en KPN-klanten kunnen MB's delen of doneren, het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.

Als je het laatste wilt zult moeten overstappen naar KPN en val je onder door voorwaarden en prijzen van KPN en raak je al je Telfort-voordelen kwijt.

 


Hi @Marcccc, welkom op ons forum.

MB's delen is inderdaad alleen mogelijk met KPN mobiele abonnementen. Als je een Telfort mobiel abonnement hebt, dat is overgezet naar KPN, dan is het helaas niet mogelijk om MB's te delen. Je profiteert dan namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. Op je factuur kun je zien of je een oud-Telfort abonnement hebt. Er staat dan ‘TFT’ bij de naam van je abonnement. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Hoi Rob, 

Jammer dat dit jullie standpunt is.

 

Grts


Reageer