Skip to main content

Goedendag ik heb een nieuw toestel gekozen na mijn sim only verlenging en heb daarbij een toestel gekozen nu zit ik nog binnen me 14 dagen kan ik t toestel nog annuleren heb hem alleen aangehad en 1x opgeladen mag die dan nog terug gestuurd worden ?gr Wesley 

Hoi ​@Wesley o 

Welkom op de community van KPN.

Het antwoord op jouw vraag is: JA!

Binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen mag je van je aankoop afzien, en dus gebruik maken van je herroepingsrecht, dit is wettelijk zo bepaald en geldt dus ook voor KPN.
Binnen die wettelijke bedenktijd mag je het product uittesten en proberen, om te kunnen beoordelen of het product je wel aanspreekt, zolang je het maar netjes doet en de originele verpakking niet weggooit, want daarin dien je het product (in jouw geval een smartphone) weer terug te sturen.

Bij jouw bestelling zit een brief van KPN, vul deze in op de achterzijde.
Je vindt daar ook het adres waar je het toestel en de simkaart naar terug kunt sturen.

Pak het toestel zo goed en netjes mogelijk weer in, en doe het doosje en de ingevulde brief van KPN in de doos waarin je hem hebt ontvangen.
Zet het retouradres op de doos, en breng hem binnen deze 14 dagen naar een PostNL punt.

Bewaar het verzendbewijs van PostNL goed!!

Reageer