Skip to main content

Goedendag,

Ik zou graag mijn abonnement bij kpn willen verlengen. Deze loop 9 november af. Maar black friday is dichtbij. Komt kpn nog met kortingsacties voor sim only abonnementen. Ik ben al jaren klant bij kpn maar ontvang eigenlijk nooit korting.

 

Groet,

Dave

Welkom op het forum van KPN @DaveJ 

Klopt over iets meer dan drie weken is het alweer Black Friday, met hopelijk weer spectaculaire acties bij KPN.

Alleen worden de acties pas publiekelijk bekend gemaakt, op het moment dat het actief naar buiten wordt gecommuniceerd, via het forum, maar ook via de website van KPN.

Op dit moment is er nog helemaal niets bekend, met welke Black Friday acties KPN eind november gaat komen.
Dit is bij de medewerkers van de klantenservice alsmede de moderatoren op het forum, pas op het allerlaatste ogenblik bekend, en dus niet eerder!
Dus of daar dit jaar kortingsacties voor een sim-only abonnement bij zitten, kan niemand je (helaas) nu al vertellen.

Het advies aan jouw:

Wacht met verlengen van je mobiele abonnement, tot het moment dat de Black Friday acties bekend zijn gemaakt, het is nog maar 3 weken wachten!
Het zou zonde zijn, als je straks een mooie superdeal voorbij laat gaan! 


Ik heb een vraag, ik kan pas is november verlengen alleen begint mijn telefoon slecht te worden. De laatste keer verlengd met een sim only. Kan ik nu evengoed al verlengen met telefoon of moet ik wachten tot november?


Hallo @Jarolima , een abonnement wat als sim-only is begonnen kan na de eerste 3 maanden opengebroken worden om vervolgens een nieuw abonnement af te sluiten met een toestel.
Ga hiervoor naar de winkel of bel 0800 0402.

Zie dit Kennisbank artikel: 

Kijk bij “Wanneer mag ik verlengen?