Skip to main content

Goedemiddag ik wil mijn abbonement verlengen. Ik heb nu 20 GB per maand wat precies goed is. Nu kan ik als ik verleng alleen uit 12 GB (dat is te weinig) of 20GB per dag kiezen en dit is wel weer overdreven veel.

Kan ik dit nog anders oplossen?

Als u ook een thuisabonnement bij KPN heeft, dan word 12 GB verdubbeld naar 24 GB. Heeft u geen thuisabonnement bij KPN? 


Als je abonnement bevalt én je telefoon hoeft nog niet vervangen met een lening dan kan je het abonnement gewoon laten doorlopen. Aangezien het dus bevalt.


Ik heb geen thuisabbonement omdat kpn in onze regio voor tv erg slecht is dus word niet verdubbeld. Ook moet ik een nieuwe telefoon dus is verlening zonder telefoon ook geen optie


Ik heb geen thuisabbonement omdat kpn in onze regio voor tv erg slecht is dus word niet verdubbeld. Ook moet ik een nieuwe telefoon dus is verlening zonder telefoon ook geen optie

Je kunt gewoon een los toestel bij bijvoorbeeld coolblue of mediamarkt kopen ofzo.

Anders zou ik eens naar een andere provider gaan kijken als ik u was. Zonder thuisabonnement is KPN mobiel behoorlijk prijzig. Ik denk dat je nergens anders duurder uit bent dan bij KPN. 


Dan of telefoon die je direct kan betalen en je huidige abonnement (simkaart) in stopt.

Wat kost je huidige abonnement? Unlimited50 met 20 GB per dag is € 27,50 (als je geen thuis abonnement of tweede kpn mobiel abo hebt)

KPN zelf gaat niet verder dan een maandbundel van 12 GB zonder kpn thuis. Ook kpn dochter Simyo gaat zonder kpn thuis tot 12 GB.

LEBARA, kpn netwerk, 4G only, 20 GB 150 minuten 150 sms € 14. Met onbeperkt minuten + € 1. Bescherming data plafond (internet stopt bij lege bundel) + € 0,50.
Dus: 20 GB, onbeperkt bellen/sms, data bescherming = € 15,50 per maand. Wat ben je nu kwijt voor 20 GB??

Of je kan bijvoorbeeld Simpel (odido netwerk) overwegen. Die hebben 15 GB (4G only) en met onbeperkt bellen/sms komt dat op € 10 per maand….