Skip to main content

Hallo ik kan binnenkort mijn abonnement met toestel verlengen. 
nu heb ik even wat vragen want dit duurt nog een aantal weken en zou ik de telefoon nu al kunnen verlengen zodat hij op de datum dat ik officieel kan verlengen het toestel binnen krijg? 
en ik weet dat met het verlengen de eenmalige kosten op je volgende factuur komen tegelijk met de je maandelijkse kosten.

maar hoe zit dit met als ik mijn toestel verleng in een optie1 winkel? Moet ik dan gelijk de eenmalige kosten van het toestel dan betalen in de winkel of komt het dan ook gewoon op je volgende factuur? 
ik heb weinig geduld haha dus wil het liefst de dag dat ik kan verlengen ook gelijk de telefoon. 

Hallo ik kan binnenkort mijn abonnement met toestel verlengen. 
nu heb ik even wat vragen want dit duurt nog een aantal weken en zou ik de telefoon nu al kunnen verlengen zodat hij op de datum dat ik officieel kan verlengen het toestel binnen krijg? 

Nee. Dat kan niet.


Hoi @N3008. Welkom op he KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat Nick83 al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Het abonnement is 120 dagen voor de einddatum van het contract verlengbaar. Vanaf dat moment is het mogelijk om van te voren het contract te verlengen en daar eventueel een toestel aan toe te voegen. Het nieuwe abonnement gaat pas in na de einddatum van jouw huidige contract.