Skip to main content
Beantwoord

Vraag over voicemail iPhone 7

• April 29, 2019
  • 1 reactie
  • 916 keer bekeken

2 vragen over mijn voicemail. (iphone7).
  • als iemand mijn vm heeft ingesproken, hoe krijg ik daar dan een signaal van ? Kan ik dat instellen ?
  • als ik in gesprek ben en iemand belt mijn nummer, springt deze direct op voicemail. In het verleden kreeg men dan computerstem: dit nummer is in gesprek etc. Zou dit graag weer willen instellen. Kan dit nog ?
Bedankt, Peter

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Bart_

Hallo @PeterKa Heb je de Visual Voicemail in gebruik? In dat geval krijg je een pop-up te zien. Als je daar geen gebruik van maakt, krijg je een sms-bericht. En volgens mij is het niet meer mogelijk die 'in gespreksmelding' nog te gebruiken. Heb je trouwens deze pagina ook al bekeken?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 30, 2019
Hallo @PeterKa Heb je de Visual Voicemail in gebruik? In dat geval krijg je een pop-up te zien. Als je daar geen gebruik van maakt, krijg je een sms-bericht. En volgens mij is het niet meer mogelijk die 'in gespreksmelding' nog te gebruiken. Heb je trouwens deze pagina ook al bekeken?