Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

In uw email van vandaag met onderwerp "Definitieve afwijzing overstapverzoek (ordernummer 963112801)" geeft u aan dat ik geen aanvullende gegevens hebt verstrekt. Dat klopt ook omdat ik dit niet kan doen omdat ik op vakantie ben buiten Europa. 

Vorige week heb ik mijn mobiele abonnement op mijn vakantie adres afgesloten met nummerbehoud. Ook heb ik bij mijn huidige provider de wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Volgende week ben ik weer thuis zodat ik mijn overstap kam activeren.

 

In uw mail geeft u aan dat ik een ander mobiel nummer krijg. Dat is niet akkoord en dat mag ook niet volgens de wet. Dit noemt men een negatieve optie. Ik doe een bestelling met nummerbehoud en deze mag u dus niet zonder toestemming van mij eenzijdig wijzigen. 

Er zijn 2 mogelijkheden..

1. KPN wacht op mij zodat ik Volgende wel de aanvullende gegevens kan verstrekken 

2. Indien dit niet mogelijk is, dient de bestelling geannuleerd te worden en u dient er zorg voor te dragen dat ik mijn T mobile abonnement met mijn huidige mobiele nummer behoudt.

Als ik volgende week thuis ben, zal ik de KPN bestelling opnieuw doen..Optie 1 lijkt mij het beste en het minste werk voor iedereen.

 

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

 

Met vriendelijke groeten,

 

Alex Noordermeer 

 

 

Geachte heer/mevrouw,

Tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen n.a v mijn bericht van afgelopenvrijdag.

Op het KPN Forum lezen ook KPN medewerkers mee. Wanneer kan ik een bericht verwachten?

Met vriendelijke groeten,

 

Alex Noordermeer 


Hi Alex, excuus voor de verlate reactie. 

Ik kijk dit graag na. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?