Skip to main content

Als ik mobiel wil bellen tik of kies ik het nummer.

Nog voordat ik de telefoon hoor overgaan doet zich dan een geluid voor wat ik het beste kan omschrijven als een soort "roger" geluid welke men destijds in de 27mc perioden gebruikte. Dit geluid hoor ik niet als ik de telefoon van mijn vrouw of dochters gebruik op dezelfde nummers.

Soms horen mensen aan de andere kant van de lijn ook dit geluid waarbij men zich direct afvraagt he is dit normaal .

Kunt u dit voor mij verklaren en oplossen.

Mvg Ron

Hallo @Ron D, dit doet mij denken aan een optie die ik heb op mijn Android (Samsung).

Binnen de telefoon app, kan ik de volgende opties aanzetten

  1. Toon afspelen bij verbinden oproep
  2. Toon afspelen bij einde oproep

Welk toestel heb jij? Als je ook een Android hebt, kijk dan eens in de instellingen in de telefoon app (achter de drie puntjes) in de optie Oproepmeldingen en beltonen of dit bij jou aan staat.


Ruud het is geweldig, ik heb een Samsung j5 en inderdaad in de telefoon app bij de puntjes de optie geluid bij verbinding uit gezet.

Het riedeltje vooraf gaande aan het gesprek is nu weg.

Nogmaals bedankt.

Mvg


Tja Ron, die dingen hebben ook zo veel opties. Je moet het maar net even weten :grin:


@Ron D Welkom op het forum. Ik zie dat je vraag al beantwoord is door @RBxx. Goed om te zien! Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag!Â