Skip to main content

goedemorgen kpn, ik heb een sms service bericht ontvangen van u, de kpn. ik volg het alleen niet waarom ik dit bericht ontvangen heb?ben je in nood bel 112. waarom stuurd u dat? dat wil ik niet snappen! en ik vind dit niet fijn!ik voel mij als een mafkees behandeld. En bovendien weet iedereen dat toch is algemene kennis, maar ik snap niet waar het op toepassing van is. dus gelieve niet meer deze berichten sturen want is ongewenst ik ben daar ben ik niet van gediend als klant van kpn! met vriendelijke groet klant van kpn!

ik vind dit echt niet kunnen wat kpn doet. nog anderen kpn klanten hier die vreemde en ongewenste sms berichten van kpn ontvangen? 

goedemorgen kpn, ik heb een sms service bericht ontvangen 

-knip-

ik vind dit echt niet kunnen wat kpn doet. nog anderen kpn klanten hier die vreemde en ongewenste sms berichten van kpn ontvangen? 

Nee, ik niet. Alleen meld KPN via een SMSje wel dat ik mij nu in Duitsland 🇩🇪 bevindt, maar dat wist ik al, ben er namelijk zelf naartoe gereden ! 😀😉🚗


Hoi @vreemde sms berichten van kpn, welkom bij ons op het forum. Ik weet niet wat voor berichten je precies bedoelt. Zou je een screenshot van zo’n bericht kunnen maken en hier delen? Het klinkt voor mij niet als een bericht dat wij versturen, vandaar dat ik 'm graag wil zien.


@vreemde sms berichten van kpn , @Jasper 

Ik denk dat het een onderdeel is geweest van een dergelijk bericht:

Ben vandaag gearriveerd in Tsjechië en krijg bovenstaande sms met oa. de tekst zoals door @vreemde sms berichten van kpn is gemeld. In mijn geval dus heel normaal, en een goede tip van KPN dat 112 hier ook normaal werkt.

Als de auteur niet in het buitenland is (geweest) zou hij dergelijke berichten niet mogen ontvangen. 

Overigens heb ik hier een uitstekende (rooming) verbinding met de Data-Only Sim van XS4ALL/KPN. Blij mee!


Dat zou inderdaad kunnen @Berrie_Kaas, dat het zulke berichten zijn. Het noodnummer wat daarin wordt aangegeven verschilt ook per locatie, als je bijvoorbeeld in Amerika zou zijn zal daar staan dat je 911 kunt bellen in noodgevallen. Daarmee hoef je daar zelf niet op zoek te gaan als het nodig is, je hebt het nummer direct in je eerste ontvangen bericht.

We weten alleen niet of @vreemde sms berichten van kpn zo'n bericht heeft gekregen of iets anders, daarom ben ik zo benieuwd naar een screenshot van het bewuste bericht 🙂


@vreemde sms berichten van kpn hecht blijkbaar geen waarde aan een antwoord vanuit het forum of van KPN, een reactie blijft tot nog toe uit.

Cc @Jasper 


goedemorgen kpn, ik heb een sms service bericht ontvangen van u, de kpn. ik volg het alleen niet waarom ik dit bericht ontvangen heb?ben je in nood bel 112. waarom daar ben ik niet van gediend als klant van kpn! met vriendelijke groet klant van kpn!

 

Hallo @vreemde sms berichten van kpn ,

De oplossing is simpel: 

Sms INFO UIT naar 1330

 


goedemorgen kpn, ik heb een sms service bericht ontvangen van u, de kpn. ik volg het alleen niet waarom ik dit bericht ontvangen heb?ben je in nood bel 112. waarom daar ben ik niet van gediend als klant van kpn! met vriendelijke groet klant van kpn!

 

Hallo @vreemde sms berichten van kpn ,

De oplossing is simpel: 

Sms INFO UIT naar 1330

 

@vreemde sms berichten van kpn 

Is het zo gelukt?Â