Skip to main content
Beantwoord

Vrijdag de iPhone 17 pro max besteld, wanneer wordt deze bezorgd?

• September 14, 2025
  • 86 reacties
  • 8998 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb afgelopen vrijdag een iPhone 17 Pro Max besteld maar het is mij niet duidelijk wanneer ik deze zal ontvangen. Zal dit de 19e zijn of later?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Begrijpelijk dat je graag wilt weten wanneer je iPhone 17 binnen gaat komen. Daar kunnen we het volgende over zeggen:

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

86 reacties

• September 14, 2025

Daar ga je geen antwoord op krijgen denk ik. Ga er maar vanuit dat het later word.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 14, 2025

Hallo ​@Hcharless 

Deze vraag zie ik elk jaar terugkomen. Daar is geen direct antwoord op.

KPN ontvangt de telefoons in batches van Apple. Afhankelijk van het model en uitvoering zal KPN de binnenkomende toestellen toewijzen aan de openstaande bestellingen. Je krijgt bericht zodra jij “aan de beurt” bent.

De uitlevering start op 19 september, maar meestal wordt het later.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 14, 2025

Tevens kan je ook je bestelling volgen via onderstaande link

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

Ronald31
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Vandaag op een Engelstalig forum gelezen dat de pro Max modellen wat langer levertijd hebben. 

Ik ben zelf wel benieuwd naar de gewone 17 pro maar wacht nog even tot Vrijdag. Dan kan ik hem even proberen in de winkel. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 14, 2025

@Ronald31 Waarschijnlijk verschijnen er vanaf woensdag of donderdag wel YouTube video’s van de toestellen.

Dat is elk jaar zo dat enkele dagen ervoor wat grote influencers de toestellen al mogen proberen.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Op de officiële Apple site staat dat ze vanaf 19 september a.s. verkrijgbaar zijn, dus levering zal enkele dagen erna plaatsvinden, denk ik zo… bij elke lancering van een nieuw type is het een repeterende vraag. Ik kan mij nog wel de lange rijen voor een Apple Store in London herinneren bij de introductie van de 5 serie. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Gewoon op apple store proberen te bestellen. Afhankelijk van model, kleur en opslag krijgt men een levertijd indicatie te zien (tussen 19 sep, 2 weken of 4 weken). In algemeen iPhone 17 Air zou men meteen krijgen op 19 sep, de iPhone 17 Pro met 3-4 weken wachttijd en de iPhone 17 tussen 7-10 dagen en 3-4 weken.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 14, 2025

Gewoon op apple store proberen te bestellen. Afhankelijk van model, kleur en opslag krijgt men een levertijd indicatie te zien (tussen 19 sep, 2 weken of 4 weken). In algemeen iPhone 17 Air zou men meteen krijgen op 19 sep, de iPhone 17 Pro met 3-4 weken wachttijd en de iPhone 17 tussen 7-10 dagen en 3-4 weken.

Alleen de store en KPN zijn 2 verschillende dingen kwa levertijden.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Alleen de store en KPN zijn 2 verschillende dingen kwa levertijden.

Natuurlijk, bij KPN moet je nog met extra wachttijden rekenen. Verder is het alleen een wachttijd indicatie en geen exacte wetenschap. Maar men kan wel het getal van voorbestellingen inschatten. Zo is b.v. te zien in Apple store in China, dat iPhone Air niet leverbaar is, omdat een fysieke sim is verplicht daar, maar overal in de Europa meteen te krijgen op 19 sep.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 15, 2025

Ik sluit mij bij de eerder gegeven antwoorden aan 😅 Levering zal vanaf 19 september beginnen!

...

Ik ben zelf wel benieuwd naar de gewone 17 pro maar wacht nog even tot Vrijdag. Dan kan ik hem even proberen in de winkel. 

Leuk dat je hem vrijdag gaat bekijken, ​@Ronald31! Ben je vooral benieuwd naar de camera, het scherm, of juist hoe hij in de hand ligt?

Ik kan mij nog wel de lange rijen voor een Apple Store in London herinneren bij de introductie van de 5 serie. 

Ik ook wel, ​@driemaster 😁

• Deelnemer
  • September 17, 2025

Mijn vrouw 12 sept 14:20 iphone 17 pro blue besteld en komt maandag binnen. Ik iphone 17 pro max besteld blue 14:07 vrijdag en nog geen bericht

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 17, 2025

Mijn vrouw 12 sept 14:20 iphone 17 pro blue besteld en komt maandag binnen. Ik iphone 17 pro max besteld blue 14:07 vrijdag en nog geen bericht

Deze link kan je het beste in de gaten houden 😊

• Deelnemer
  • September 17, 2025

Niet eens nodig je krijg een sms en een mail om je bezorgdatum te kiezen. Alleen mn vrouw heeft dit tot nu toe gehad ik niet

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 17, 2025

Dan zal jouw toestel momenteel nog niet op voorraad zijn.

Maar bedoel dus dat je via die link zelf kan zien hoe het ervoor staat met jouw bestelling.

• Deelnemer
  • September 17, 2025

Ja er staat niets in de link, geen indicatie. Bij mij

• September 17, 2025

Dat KPN zo weinig voorraad gekregen heeft dan

maandag 17 Pro besteld maar niks meer gehoord

zal wel weer maanden duren zoals voorgaande keren helaas.

• Deelnemer
  • September 17, 2025

Krijg em vrijdag net bevestigd via mail

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 17, 2025

Als je hem echt als een van de eerste had willen hebben dan had je echt vrijdag de 12 gelijk moeten bestellen ☺️

• September 17, 2025

Als je hem echt als een van de eerste had willen hebben dan had je echt vrijdag de 12 gelijk moeten bestellen ☺️

Kon helaas pas verlengen vanaf maandag, anders deed ik t wel eerder🙃

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 17, 2025

En wanneer had je hem precies besteld? Hier besteld op vrijdag 45 min na de launch (14:00) nog niks gehoord.

• Deelnemer
  • September 17, 2025

En wanneer had je hem precies besteld? Hier besteld op vrijdag 45 min na de launch (14:00) nog niks gehoord.

Ik heb hem besteld om 14:20 en kreeg om 14:47 de mail dat mijn toestel gereserveerd is. Helaas ook nog niets gehoord. 😢

• Deelnemer
  • September 17, 2025

14:07

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

14:07

Dan was je echt snel idd! We gaan het meemaken. Denk dat de pro max in oranje behoorlijk populair is 😂

• Nieuwkomer
  • September 18, 2025

Vrijdag rond 14:10 besteld, 14:19 bevestigingsmail ontvangen, 14:42 bevestiging dat m'n toestel gereserveerd is en verder niks meer gehoord.

Op deze link zie ik het volgende:
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 17 Pro 5G 256GB, Deep Blue is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Edit: op stap 2 staat het volgende:
Uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro 5G 256GB, Deep Blue is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Verder nog niks per mail of SMS 🤔