Skip to main content
Beantwoord

Vrijdag de iPhone 17 pro max besteld, wanneer wordt deze bezorgd?

• September 14, 2025
  • 86 reacties
  • 8998 keer bekeken

Toon eerste bericht

86 reacties

• Deelnemer
  • September 18, 2025

Dat klinkt goed! Ik heb rond dezelfde tijd besteld alleen de zilvere kleur. Bij mij staat die nog steeds op stap 1 controleren.. 😢

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

Als je de post nl app gebruikt zal je daar vrij snel het pakketje kunnen zien aankomen.

Coendo83
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

En die laatste tip was handig… ;-)

De PostNL app geeft inderdaad al aan dat ik morgen een KPN pakketje mag verwachten. Ben benieuwd! (overigens, besteld op vrijdag om 14.03, iPhone Pro 256 GB Deep Blue)

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

@Coendo83 Ondertussen al vaker ervaren dat de app van post nl al vaak sneller aangeeft dat er wat onderweg is dan de mail van het bedrijf waarbij ík besteld had.

Let wel de levering kwa tijd klopt pas als er staat dat het pakketje ook daadwerkelijk bij post nl is.

Voor die tijd is het een indicatie en kan het dus nog schuiven.

Coendo83
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

@Coendo83 Ondertussen al vaker ervaren dat de app van post nl al vaak sneller aangeeft dat er wat onderweg is dan de mail van het bedrijf waarbij ík besteld had.

Let wel de levering kwa tijd klopt pas als er staat dat het pakketje ook daadwerkelijk bij post nl is.

Voor die tijd is het een indicatie en kan het dus nog schuiven.

We gaan het zien, het zegt mij in ieder geval zoveel dat ik weet dat er een iPhone voor mij gereserveerd is en mijn kant op komt binnen een redelijke termijn. 

Weekend vieren doen we sowieso, met of zonder nieuwe iPhone! 😉

• Nieuwkomer
  • September 18, 2025

Als je de post nl app gebruikt zal je daar vrij snel het pakketje kunnen zien aankomen.

Ja die zat ik al de hele dag in de gaten te houden 😅

Ondertussen is hij bij mij ook in de PostNL app verschenen.

Rita64
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 18, 2025

Tevens kan je ook je bestelling volgen via onderstaande link

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

klopt idd ik zie dat ik m binnen 2 werkdagen krijg,mooi had m ook 10 over 2 op 12 september besteld😉

Ow ik zie m nu ook staan op de post nl app👍🏻

• September 18, 2025

Ben benieuwd hoeveel weken/maanden later de telefoons komen die zaterdag/zondag/maandag besteld zijn.

• Deelnemer
  • September 18, 2025

Is er iemand die vrijdag rond 14:20 de IPhone 17 pro Max 256GB Zilver heeft besteld die wel al een verzend bevestiging heeft gehad? 😁

• September 18, 2025

Ben benieuwd hoeveel weken/maanden later de telefoons komen die zaterdag/zondag/maandag besteld zijn.

Zojuist gekeken in mijn bestelling, hij is verzonden staat er.

Alleen zonder track & trace.

Hopelijk kan ik de afleverdatum nog veranderen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

Via post nl verstuurd?

Dan kan je hem soms al zien in de app!

Dan kan je als je de app hebt soms daar wel wat wijzigen/uitstellen.

Voor avond levering vragen ze vaak wel een vergoeding.

• September 18, 2025

Idd via PostNL, alleen nog niet zichtbaar in de app.

• Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Zojuist gekeken in mijn bestelling, hij is verzonden staat er.

Alleen zonder track & trace.

Hopelijk kan ik de afleverdatum nog veranderen.

Welke kleur en opslag heb je besteld? Gezien je maandag ‘pas’ hebt besteld en de telefoon toch wordt geleverd. Geniet van je toestel! 

• Nieuwkomer
  • September 19, 2025

14:05 bevestiging van bestelling

14:51 reservering e-mail bevestiging

Ik krijg hem ook vandaag!

iPhone 17 Pro Max 256GB Deep Blue

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Ik heb zondagavond rond 21:00 de 17 pro silver 256gb besteld en helaas nog maar bij stap 1, dus niet verzonden niks .. :(

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Ik heb zondagavond rond 21:00 de 17 pro silver 256gb besteld en helaas nog maar bij stap 1, dus niet verzonden niks .. :(

Ik heb de pro Max in zilver 256 besteld op vrijdag 14:20 en heb ook nog niks gehoord…

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Vrijdag de pro max 256gb besteld om 14:06 in de voorverkoop en bevestiging ontvangen. 
hangt helaas nog op stap 1.

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Vrijdag de pro max 256gb besteld om 14:06 in de voorverkoop en bevestiging ontvangen. 

Welke kleur heb je besteld?

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Welke kleur heb je besteld?

Deep blue 

• Nieuwkomer
  • September 19, 2025

ik heb hem deze week dinsdag besteld de iphone 17 wit 256 gb ik zie hem overal op voorraad en dat ie morgen verstuurd kan worden behalve op kpn heb nog niks gehoord meer 

• September 19, 2025

ik heb hem deze week dinsdag besteld de iphone 17 wit 256 gb ik zie hem overal op voorraad en dat ie morgen verstuurd kan worden behalve op kpn heb nog niks gehoord meer 

3 tot 4 weken staat op de site. De 512 gb is wel op voorraad. "Morgen in huis" staat er.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Ik heb zaterdagmiddag de 17 pro max cosmic orange 256GB besteld. Helaas staat die ook nog steeds bij stap 1 :(

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Vind het vooral irritant dat je nergens kan vinden waar je aan toe bent. Vanaf 19 september kan ook 20 februari zijn? Noem gewoon een levertijd?

• Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Ik heb de Iphone 17 pro max 256GB dinsdag besteld. Iemand enig idee wanneer ik iets te horen krijg of heeft iemand al iets gehoor die ook op die datum heeft besteld ?

Coendo83
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Ik heb de Iphone 17 pro max 256GB dinsdag besteld. Iemand enig idee wanneer ik iets te horen krijg of heeft iemand al iets gehoor die ook op die datum heeft besteld ?

Als je niets hebt gehoord dan zal deze voor jou nu niet op voorraad zijn in deze batch.

Wanneer je zou vergelijken met de Apple Store, dan zie je  wanneer je nu besteld je pas half oktober het toestel krijgt geleverd, jij hebt een paar dagen eerder besteld via KPN dus ergens met een week of 2 zou ik dan persoonlijk op gokken. Maar die theorie is niet heel erg gefundeerd ;-)

Kortgezegd, je weet het pas echter zeker wanneer je een verzendmelding krijgt via PostNL ;-)