Skip to main content
Beantwoord

Vrijdag de iPhone 17 pro max besteld, wanneer wordt deze bezorgd?

• September 14, 2025
  • 86 reacties
  • 8998 keer bekeken

Toon eerste bericht

86 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi allen,

Hierbij de actuele levertijden van de iPhone 17 serie van Apple, zodat je jullie een beter beeld krijgen wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Levertijd bij de providers (Bron: iCulture)

TOESTEL VODAFONE KPN ODIDO
iPhone 17 Pro  2-3 weken 1-2 weken 1-2 weken
iPhone 17 Pro Max  2-3 weken 3-4 weken 4-6 weken
iPhone 17  Direct 3-4 weken 2-3 weken
iPhone Air  Direct Direct Direct

De levertijden zijn erg wisselend en soms lastig in te schatten.
Informeer daarom altijd bij je provider voor actuele levertijden.
Sommige combinaties van kleuren en opslag hebben een langere levertijd. 

• Sommige specifieke modellen hebben een kortere levertijd. 
  • Sommige specifieke modellen hebben een langere levertijd.

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Ik heb op 12 september om 14:04 de iPhone 17 Pro Max 256 GB in zilver besteld. De bevestiging ontving ik om 14:28, maar de status staat tot op heden nog steeds op ‘controleren’. Vanochtend heb ik contact opgenomen met KPN om te vragen of het sneller zou gaan als ik naar een winkel zou gaan. De medewerker liet weten dat dit toestel in geen enkele KPN-winkel in Amsterdam en Haarlem op voorraad is. Ik vermoed dat deze kleur nog niet is binnengekomen, aangezien mensen in mijn omgeving met andere kleuren hun toestel inmiddels al hebben ontvangen.

Edit: ik heb ook geen bericht ontvangen dat de levering is vertraagd

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Ik heb op 12 september om 14:04 de iPhone 17 Pro Max 256 GB in zilver besteld. De bevestiging ontving ik om 14:28, maar de status staat tot op heden nog steeds op ‘controleren’. Vanochtend heb ik contact opgenomen met KPN om te vragen of het sneller zou gaan als ik naar een winkel zou gaan. De medewerker liet weten dat dit toestel in geen enkele KPN-winkel in Amsterdam en Haarlem op voorraad is. Ik vermoed dat deze kleur nog niet is binnengekomen, aangezien mensen in mijn omgeving met andere kleuren hun toestel inmiddels al hebben ontvangen.

Dit vermoed ik ook! Ik heb ook nog niks gehoord en om 14:20 de bevestiging ontvangen. Ik hoop dat die zilveren volgende week op voorraad komt. 😬

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Ik heb hem net ontvangen pro max blue 256g

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Edit: ik heb ook geen bericht ontvangen dat de levering is vertraagd

Winkels hier in de buurt hebben ook alleen de Air op voorraad idd. Heb zelf de Pro Max orange 512 besteld vrijdag om 14:40. Levertijd volgens kpn nu onbekend. Het wordt afwachten.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Winkels hier in de buurt hebben ook alleen de Air op voorraad idd. Heb zelf de Pro Max orange 512 besteld vrijdag om 14:40. Levertijd volgens kpn nu onbekend. Het wordt afwachten.

Hoi ​@Kevinmos 

Zoals je in mijn reactie hierboven kon lezen, met daarbij de levertijden, dan had je kunnen weten dat de huidige levertijd van de iPhone 17 Pro Max tussen de 3 en 4 weken ligt.
Maar omdat de daadwerkelijke levertijd aan KPN nog niet bekend is, zet KPN daarom ook “Levertijd onbekend” op de website, want 3 tot 4 weken ligt nog aardig in de toekomst.

Dus ik verwacht dat je half oktober je iPhone kunt verwachten.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Begrijpelijk dat je graag wilt weten wanneer je iPhone 17 binnen gaat komen. Daar kunnen we het volgende over zeggen:

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom hebben we een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Ik heb hem toch echt in mn handen nu…

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Duidelijk! Kreeg hem net ook in de mail, Thnx!

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Ik vind echt niet kunnen dat de levertijd van mensen die op vrijdag meteen om 14:00 hebben besteld het zelfde is bij een pro max zilver als mensen die na 19 sep hebben besteld… echt waardeloos ook al ben je zelf aanhankelijk van apple zelf…
zie onderstaande…

https://www.kpn.com/mobiel/levertijden

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Ik vraag me dan ook af of die levertijd vanaf 12 September is of pas vanaf 19 September? Ik heb ook op 12 September rond.14:10 besteld en verder niets meer gehoord.

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Ik vind echt niet kunnen dat de levertijd van mensen die op vrijdag meteen om 14:00 hebben besteld het zelfde is bij een pro max zilver als mensen die na 19 sep hebben besteld… echt waardeloos ook al ben je zelf aanhankelijk van apple zelf…
zie onderstaande…

https://www.kpn.com/mobiel/levertijden

Ik vraag me dan ook af of die levertijd vanaf 12 September is of pas vanaf 19 September? Ik heb ook op 12 September rond.14:10 besteld en verder niets meer gehoord.

Ik alleen dat die niet op voorraad twee keer het zelfde mail… :/ 

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Dit vraag ik mij ook af, wat is dan het nut van de mogelijkheid om te pre-orderen. Kan iemand vanuit KPN hier meer duidelijkheid over geven?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

naja de toestellen worden alsnog geleverd in de volgorde waarin ze besteld worden. Mensen die pre-orderen zullen hun toestel eerder krijgen dan mensen die later bestellen.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 24, 2025

Wellicht net als in een ziekenhuis: ‘de volgorde van binnenkomst is niet altijd de volgorde van behandeling’ 

• Nieuwkomer
  • September 24, 2025

Dat is bij KPN altijd zo geweest, als je bijv nu bij de mediamarkt besteld dan heb je deze op 4 oktober gegarandeerd (volgens mediamarkt) binnen in huis. 

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Dat is bij KPN altijd zo geweest, als je bijv nu bij de mediamarkt besteld dan heb je deze op 4 oktober gegarandeerd (volgens mediamarkt) binnen in huis. 

Hoe dan? Wat gaat er dan mis bij KPN?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 24, 2025

KPN is afhankelijk van APPLE leveringen, en Apple is helaas heel onduidelijk net na een release met een nieuwe iPhone.

Dat is elk jaar weer hetzelfde en elk jaar dezelfde vragen van klanten.

• Nieuwkomer
  • September 24, 2025

KPN is afhankelijk van APPLE leveringen, en Apple is helaas heel onduidelijk net na een release met een nieuwe iPhone.

Dat is elk jaar weer hetzelfde en elk jaar dezelfde vragen van klanten.

Denk niet zo zeer dat er wat mis gaat bij KPN, dit is ook zo bij Vodafone of Odido.

Weet niet waarom Mediamarkt alles op 4 okt kan leveren en een mobiele provider niet

• Nieuwkomer
  • September 25, 2025

Zojuist een verzend bevestiging gekregen van de iPhone 17 pro Max silver 512GB. Rond 15:30 besteld op 12 september. Komt vandaag binnen! Stuk sneller dan de ¾ weken op de site

• Nieuwkomer
  • September 25, 2025

Zojuist een verzend bevestiging gekregen van de iPhone 17 pro Max silver 512GB. Rond 15:30 besteld op 12 september. Komt vandaag binnen! Stuk sneller dan de ¾ weken op de site

Ja de 512GB worden idd eerder geleverd. 

Heel veel plezier met je nieuwe Iphone.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 25, 2025

Mooi! Wel weer grappig dat een mijn Pro Max 512 besteld om 14:40 op de 12e met een levertijd van 1 / 2 weken nog niet onderweg is. 😂

• Deelnemer
  • September 25, 2025

Mooi! Wel weer grappig dat een mijn Pro Max 512 besteld om 14:40 op de 12e met een levertijd van 1 / 2 weken nog niet onderweg is. 😂

Same story… welke kleur? Bij zilver…. Maar echt te bizar voor worden :/

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 25, 2025

Same story… welke kleur? Bij zilver…. Maar echt te bizar voor worden :/

Cosmic orange

• Deelnemer
  • September 26, 2025

Zojuist ook de bevestiging van levering ontvangen voor de 27ste. 17 Pro max 256gb besteld op pre order dag 14:05