Skip to main content
Beantwoord

Vubio smartwatch werkt niet met prepaid simkaart

• July 17, 2023
  • 2 reacties
  • 670 keer bekeken

Hebben een vubio kids smartwatch gekocht. KPN prepaid Sim kaart doet het niet. Kunt u helpen? Komt kennelijk regelmatig voor lees ik op diverse fora. 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Karinjanssen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw KPN prepaid niet werkt. Heb je het simkaartje al een getest in een mobiel toestel? 

@Karinjanssen Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er voor nu vanuit dat het inmiddels is gelukt. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Karinjanssen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw KPN prepaid niet werkt. Heb je het simkaartje al een getest in een mobiel toestel? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Karinjanssen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw KPN prepaid niet werkt. Heb je het simkaartje al een getest in een mobiel toestel? 

@Karinjanssen Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er voor nu vanuit dat het inmiddels is gelukt. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag!