Skip to main content

Allereerst welkom iedereen,

Ik heb een vraag wat betreft de Watch 6

Ik heb vandaag een galaxy flip 5 mogen ontvangen ivm verlenging van m'n abonnement. 
Super snelle levering en prachtig toestel!
Alleen nu zou hier ook een watch6 bij zitten, is er ook ergens een link te vinden waar ik deze kan bestellen ?
Ik kan hem nergens terug vinden namelijk.

Alvast bedankt!

verwijderd 


Hallo @Mark1990 , dat is een promotie actie ism Samsung. Ga daarvoor naar de volgende pagina.

Registreer je product daar van 26-7-2023 t/m 1-12-2023

→ https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=6523QRRXMLYX5

KPN promotie: Ontvang de Galaxy Watch6 LTE (adviesprijs €369) bij aankoop van de Galaxy Z Flip5 of Z Fold5 via kpn.com of een KPN winkel van 26-7-2023 t/m 1-10-2023

Bovenstaande link staat op de KPN website op de pagina van de Flip5 achter de (i) 

 


Hallo @Mark1990 , dat is een promotie actie ism Samsung. Ga daarvoor naar de volgende pagina.

Registreer je product daar van 26-7-2023 t/m 1-12-2023

→ https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=6523QRRXMLYX5

KPN promotie: Ontvang de Galaxy Watch6 LTE (adviesprijs €369) bij aankoop van de Galaxy Z Flip5 of Z Fold5 via kpn.com of een KPN winkel van 26-7-2023 t/m 1-10-2023

Bovenstaande link staat op de KPN website op de pagina van de Flip5 achter de (i) 

 


Je bent geweldig, bedankt! 😁


Goedemiddag 

 

Van de week de S23 gekocht bij kpn met de actie dat je de galaxy watch 6 erbij krijgt. 

Hoe kan ik deze aanvragen? 

 

Groet 

Danique 


Die kan je aanvragen op de Samsung promotie website.

Via deze link → https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XBBBSCGFLFAXQ

Ontvang tijdelijk een Galaxy Watch6 LTE 40mm bij aankoop van een Galaxy Z Flip5,
Z Fold5 of S23 Series van 13-11-2023 t/m 27-11-2023

Registreren van je product is mogelijk t/m 29-1-2024


Ik heb de samsung flip 5 ook mogen ontvangen. Had het toestel besteld met verlenging. Had dit zeker niet gedaan want ik voel me erg in de luren gelegd. Heb me geregistreerd volgens de regels bij Samsung om mijn watch 6 te mogen ontvangen. Leuke promotie van Samsung, maar niks hoor! Kreeg een mail dat ik het niet in de tijd had gekocht terwijl dat wel zo is! Ook las ik na registratie, had de telefoon natuurlijk al binnen dat mijn EAN anders was ipv begint met 88 begint de mijne met 89. Ik vind dit erg misleidend van Kpn en ook van Samsung. Ik heb immers de nieuwste Flip gekocht dus hoezo EAN..Het lijkt wel een loterij!! Als ze me dat hadden verteld had ik nog niet een nieuwe telefoon gekocht! Ben erg teleurgesteld en tevens boos! Ook heb ik proberen te bellen naar Samsung n.a.v een gesprek met kpn te hebben gehad maar geen gehoor.  Ook heb ik whatsapp gestuurd en hoop dus dat ze hier op reageren van Samsung..…

 

Vriendelijke groet, Yvonne B


Waar heb je verlengd met dat toestel? Was dat direct bij KPN of via een derde partij zoals mobiel.nl of Belsimpel? De EAN code bepaalt of het toestel voor de Nederlandse markt bedoeld is. Dat is een eis van Samsung.


Gewoon via KPN geregeld online. Heel teleurstellend dit en vraag me af wat nu te doen. Samsung messenger of whatsapp, krijg steeds reactie van een computer met de belofte een medewerker te kunnen spreken maar helemaal niks! 

Groet Yvonne


Wat staat er op het etiket op het doosje vermeld als type?
Als het goed is begint dat met SM-F731B …..

Bovenaan dit etiket staat als eerste de EAN code, met een streepjescode 8 8xxxxx xxxxxx die eigenlijk altijd met 88 begint. Wat staat daar bij jou?

Klopt dit niet dan zou ik met KPN bellen op 0800-0402.


Ik heb binnen de actieperiode de samsung S23 besteld. Toestel pas de 7de ontvangen. Hierdoor is de aankoopdatum dus buiten de actieperiode.  De EAN code staat vermeldt in de Algemene voorwaarde. Aanvraag afgewezen omdat dit buiten de actieperiode valt.  De oplossing die ik telefonisch heb gekregen is het uitgebreide bestellingoverzicht toevoegen waarop het toestel vermeldt staat. Deze zit in “Bedankt voor uw bestelling" als bijlage


Gewoon via KPN geregeld online. Heel teleurstellend dit en vraag me af wat nu te doen. Samsung messenger of whatsapp, krijg steeds reactie van een computer met de belofte een medewerker te kunnen spreken maar helemaal niks! 

Groet Yvonne

Zie mijn comment