Skip to main content

Beste, 

Op 1 september heb ik de Fairphone 3 besteld. Deze heb ik nog altijd niet ontvangen. Ik weet dat Fairphone is begonnen met verschepen, en dat ook aan KPN is geleverd. 

Ik heb eerder met KPN gesproken via de klantenservice, die konden mij geen informatie geven. Ik ben later terug gebeld door iemand van KPN die kon mij vertellen dat ik de mobiel na 18 November kon verwachten. Inmiddels is het al bijna twee weken later, dus heb ik weer de KPN klantenservice gebeld en die konden mij weer geen verder informatie geven. 

Ik heb ook met Fairphone gesproken en ook daar werd ik niet veel wijzer van. 

Ik zou graag willen weten wanneer ik de telefoon kan verwachten, want mijn huidige telefoon staat op instorten. Als het nog een half jaar gaat duren, moet ik andere keuzes gaan maken. 

Is er hier iemand op het forum die mij verder kan helpen? 

Groet, 

 

M.

Beste KPN, 

Wanneer kan ik mijn bestelde telefoon (1 september 2019) verwachten? De helpdesk kan mijn geen antwoord geven. 

Heb al meerdere keren gebeld. 

Groet, 
M.
 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

 


Hoi @Musviking, welkom hier op het Forum. 

Ik kan mij na een paar maanden wachten goed voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je jouw toestel kan verwachten. Zeker nu jouw huidige toestel op instorten staat. Ik heb dan ook even meegekeken. Zoals het nu lijkt komt deze vanaf week 51 beschikbaar. Daar is het nog even op wachten. 


Beste Bart, 

Dank voor je reactie, maar week 51!?? Jeetje, kan ik hem dan nog dit jaar verwachten of wordt het dan pas volgende jaar? En heb ik hem dan zeker of is het dan nog wachten of hij daadwerkelijk ook naar mij verstuurd wordt? 

Het zou fijn zijn als er iets meer communicatie vanuit KPN kwam, wat dit is wel heel lang wachten en het wordt nu toch echt wel behelpen met mijn huidige telefoon. Er zit echt wel wat urgentie achter. 


Goede vraag. Dit is de informatie die ik tot nu toe tot mijn beschikking heb. Ik wil graag even verdere navraag voor je doen. Zou je daarvoor nog jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer, naam van de contractant en bestelnummer? Dat maakt het makkelijker voor mijn collega om het uit te zoeken. Ik hoor graag als je dat hebt gedaan. 


Hoi Bart, 

Fijn als je het kan uitzoeken. Waar moet ik mijn bestelnummer plaatsen? De rest van de info staat al. op mijn profiel. 

 

 


ok, ik heb het aangepast


Ik heb navraag voor je gedaan. Ik verwacht deze week meer duidelijkheid hier over te krijgen, dan laat ik uiteraard weer van mij horen.


Ik heb een antwoord mogen ontvangen. De Fairphone wordt vanaf week 52 uitgeleverd. Het heeft even geduurd omdat Fairphone bezig was met een aanpassing in de software zodat deze optimaal kan presteren. Het duurt dus niet lang meer voordat je hem krijgt. 


Beste Bart, 

Dank voor je berichtje en fijn te horen dat het niet lang meer duurt en dat de software verbeterd is. Is het dan ook zeker dat ik eind december een nieuwe telefoon heb? 

 

Groet, 

Merel


De exacte leverdatum durf ik niet te zeggen. Je krijgt daar nog bericht van. Ik ga er echter wel van uit dat je eind december het toestel eindelijk ontvangt, maar pin mij er niet op vast.