Skip to main content

Waar kan ik volgen hoeveel data ik nog heb van de 50 gb per maand in het buitenland. En wat kost hetals ikper dag 2 gb”bijkoop” omdat de 10gb op die dag niet toereikend zijn. 

Hoi @napoleon 

Daarvoor gebruik je de MijnKPN app. Je hebt zo te zien een “unlimited data” abonnement.

Na inloggen ga je naar Producten en kies je het Mobiele abonnement.

Daarna kies je Mijn bundels waarna je de bundels In Nederland en Binnen EU kan zien.

 

Als de dagelijkse 10GB NL-bundel opraakt kan je gratis aanvullingen van 2GB in de app activeren.


Bedankt voor de reactie. Wat ik mis is dat ik niet kan achterhalen hoever mijn buitenlandse tegoed is geslonken. Elders las ik dat je dan de boel moet gaan bijhouden in instellingen van je telefoon ( instellingen, algemeen, verbruik per app.) zou kunnen maar dan moet je wel de teller op nul zetten bij aanvang van het nieuwe tegoed en allert zijn dat gebruik via wifi ed ervan afgetrokken wordt. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij symio kun je het verbruik zien met een druk op de knop. Waarom bij kpn niet? Dit punt wordt al jaren aangekaart maar tot op heden niet opgelost. Komt het ooit goed?


Mijn afbeelding toonde een beeld van de “begin” situatie, maar zodra er data is verbruikt zal je dit ook in de MijnKPN app zien. De teller in het overzicht loopt op en de voortgangsbalk ook.
 

Ik heb de afbeelding bijgewerkt. Zie de groene balk.

 


Reageer