Skip to main content

Ik heb gister een bestelling geplaatst in de winkel alles goed gegaan vervolgens kon ik me bestelmoment zelf inplannen. Ik heb dit gedaan en krijg vervolgens van de koeriersdienst een melding binnen dat ze niet gaan bezorgen wegens redenen. Ik neem contact op ze zeggen dat klopt want wij hebben het pakketje niet ik klantenservice van kpn bellen nee wij gaan wel bezorgen???? Vervolgens neem ik weer contact op met de koeriersdienst die zeggen mevrouw wij hebben geen pakketje. Ik weer de kpn bellen zegt deze bijdehante dame ja ik weet niet wie de koeriersdienst is maar word geleverd ik zo mevrouw dat kan niet ze zeggen dat ze geen pakketje hebben ja ik weet het niet maar word geleverd. Ik stel de vraag oké dus ik moet maar thuis wachten zonder enige duidelijkheid? Krijg ik als antwoord “ ja anders word er een onderzoek gedaan” ja lekker makkelijk praten.

@Sel1996 Welkom op het forum. 

Wat balen dat je je toestel op 21 juli nog niet had ontvangen. We proberen uiteraard altijd zo snel mogelijk te bezorgen, en soms gaat hierbij iets niet helemaal goed. 

Ik begrijp dat er al telefonisch contact is geweest met mijn collega's. 

Is er ondertussen alweer een nieuwe bezorgafspraak gemaakt?