Skip to main content

10 november heb ik een iPhone retour gestuurd, ongeopend, 11 november krijg ik een mail met bestelling geannuleerd,, (...)

13november een mail over abonnment kosten -30. 69

Ik heb bij aflevering 240 euro voor het toestel betaald, heb geen 30,69 betaald maar dat bedrag wordt wel op m'n rekening gestort op 17 november

13 december wordt er weer 31,52 van mn rekening gehaald voor abonnement kosten! Deze heb ik terug gevraagd

Ik heb namelijk geen abonnement en telefoon meer he! 

Als ik track en tracé volgt staat mn retour zending nog steeds als niet aangemeld, vanaf 11 november t/m vandaag

Hoe kan dat? Ik heb een mail van geannuleerde bestelling, dat kan alleen als de telefoon bij KPN terug is, heb het namelijk niet online aangemeld. 

Waarom krijg ik geen mail  van aflevering van de telefoon?? 

 

WAAR is de iPhone nu. (...)

WANNEER krijg ik mn geld es terug???????!!!!!!!!!!! 

Ik heb al 3 keer gebeld met KPN en 1 keer gechat, maar niemand kan iets zien wat deze bestelling/annulering betreft

WAAROM krijg je niemand aan de lijn die het echt gaat uitzoeken????? 

 

Ik wil 240 - 30.69 terug 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Ik wil mn geld terug . Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie. Is er ondertussen al een doorbraak geweest?


Hoi Erwin,, nee hoor

Alleen een herinnering om die 31 euro weer te betalen


@Ik wil mn geld terug :Kun jij je profiel aanvullen met postcode, huisnummer etc. en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Heb het profiel bijgewerkt


@Ik wil mn geld terug :Kun jij je profiel aanvullen met postcode, huisnummer etc. en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Heb het profiel bijgewerkt


Ik heb het doorgestuurd naar een expert. Ik ga er van uit dat hij dit kan oplossen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 


Ik heb het doorgestuurd naar een expert. Ik ga er van uit dat hij dit kan oplossen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 

Beste Erwin, ik heb vandaag mn geld ontvangen!!!!! 

Super bedankt voor het regelen! 


Fijn dat het (eindelijk) gelukt is. Nogmaals excuses dat het allemaal zo lang moest duren.