Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik de waarde van mijn toestel vinden?

• August 9, 2021
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Waar kan ik de waarde van mijn toestel vinden

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [originele topic]

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag en welkom op het forum @Sherica, de waarde van jouw toestel kun je op verschillende manieren vinden:

1) Bij het afsluiten van jouw abonnement heb je een bevestiging gekregen met daarbij een contract. Hierin staat ook vermeld de waarde van jouw toestel
2) Op de factuur. Als je maandelijks jouw toestel afbetaald staat op de factuur vermeld hoe hoog dit bedrag maandelijks is. Dat bedrag vermenigvuldig je met de looptijd van jouw contract,  De facturen kun je terugvinden in MijnKPN. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 10, 2021

Goedemiddag en welkom op het forum @Sherica, de waarde van jouw toestel kun je op verschillende manieren vinden:

1) Bij het afsluiten van jouw abonnement heb je een bevestiging gekregen met daarbij een contract. Hierin staat ook vermeld de waarde van jouw toestel
2) Op de factuur. Als je maandelijks jouw toestel afbetaald staat op de factuur vermeld hoe hoog dit bedrag maandelijks is. Dat bedrag vermenigvuldig je met de looptijd van jouw contract,  De facturen kun je terugvinden in MijnKPN. 

Â