Skip to main content
Beantwoord

Waar kun je zien hoeveel er over is van een buitenlandbundel?

• January 10, 2026
  • 6 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoe kan ik zien hoeveel er nog over is van mijn buiten Eu bundel voor thailand? Ik kan nergens vinden hoeveel er nog over is van mijn aangeschafte bundel, niet in de app noch online. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Marieke20 

Welkom op de community van KPN.

Heerlijk dat je nu in Thailand bent, daar kun je nu beter zijn dan in de diepvries kou hier in Nederland.

Om te checken hoeveel MB er nog over is van de aangekochte buitenlandbundel voor Thailand, gebruik je de Mijn KPN app op jouw smartphone.
Dit gaat als volgt:

• Open de Mijn KPN app
  • Tik vervolgens op je eigen 06-nummer op het beginscherm.
  • Je komt nu in het overzicht van je 06-nummer uit.
  • Tik vervolgens op Mijn bundels.
  • En daar vindt je de aangekochte buitenlandbundel, en hoeveel je daar nog van over hebt.

Laat nog even weten, of het je gelukt is.

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Marieke20 

Welkom op de community van KPN.

Heerlijk dat je nu in Thailand bent, daar kun je nu beter zijn dan in de diepvries kou hier in Nederland.

Om te checken hoeveel MB er nog over is van de aangekochte buitenlandbundel voor Thailand, gebruik je de Mijn KPN app op jouw smartphone.
Dit gaat als volgt:

• Open de Mijn KPN app
  • Tik vervolgens op je eigen 06-nummer op het beginscherm.
  • Je komt nu in het overzicht van je 06-nummer uit.
  • Tik vervolgens op Mijn bundels.
  • En daar vindt je de aangekochte buitenlandbundel, en hoeveel je daar nog van over hebt.

Laat nog even weten, of het je gelukt is.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Marieke20, vast lekker weer daar in Thailand. Kom je er zo uit met de uitleg van ​@Michel.uit.Arnhem?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2026

Hoi! Bedankt voor de reacties. Inderdaad zou je verwachten dat daar mijn gekochte bundel zichtbaar zou zijn maar helaas… niks te zien. Vandaar dat ik hier de vraag stel of er nog andere manieren zijn om de bundel in te zien. Ik ben inmiddels weer thuis maar heb dus geen idee of ik àlles verbruikt heb en misschien nodeloos MBs heb laten liggen. Ik heb de bundel geactiveerd dmv een bericht aan KPN 1266, misschien dat het daaraan ligt? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De manier waarop een bundel is aangevraagd mag geen verschil maken in het terug kunnen zien van deze bundel in de MijnKPN app. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2026

Nee dat lijkt mij ook niet. Dus dan blijft de vraag hoe het komt dat ik mijn bundel niet in kan / kom zien…? 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Nee dat lijkt mij ook niet. Dus dan blijft de vraag hoe het komt dat ik mijn bundel niet in kan / kom zien…? 

Hoi Marieke,

Waarom de buitenlandbundel niet zichtbaar was binnen jouw Mijn KPN is niet direct een reden voor te geven, dat kan van alles zijn zoals bijvoorbeeld een technisch probleem in het systeem, waardoor deze buitenlandbundel niet voor jouw inzichtelijk was.

Maar normaal gesproken, zou je de buitenlandbundel gewoon moeten kunnen terugzien in de Mijn KPN App, volgens het stappenplan wat ik je in mijn eerste reactie is gegeven.

Je ziet alles netjes terug op de volgende factuur vanuit KPN, en kun je checken of alles goed en correct is verwerkt.
Deze informatie vindt je vanaf bladzijde 2 van je mobiele factuur.