Skip to main content

Ik kan in Mijn KPN nergens mijn dubbele data voor 2 mobiele telefoons terugvinden wat ik altijd had. We zaten oorspronkelijk bij telfort en zijn ongevraagd overgezet. Ik ga er vanuit dat de voorwaarden dan toch hetzelfde blijven.

Mvgr

 

Als je inlogt op je mijn Kpn mobiel dan kun je precies zien bij je mobiel op het  tabblad producten dat je combivoordeel wel of niet hebt. 

Welke dat zijn kun je terugvinden in je mobiel telfort contract wat je indertijd per mail hebt ontvangen

 


Bedankt, dat had ik ook gevonden. Maar daar staat nu 10000mb/ onbeperkt. Stond eerst bij telfort 20000 mb. 


Heb je naast je kpn mobiel ook kpn thuis voorheen telfort thuis en mobiel gekoppeld via je  mijn kpn


Jazeker! 2 mobiele abonnementen en 1x thuis. Bij thuis staat ook netjes 5€ korting. 
 

 


Vul je forum profiel in met je postcode, huisnummer  ,klantnummer en mobielnummer dit alles in het niet zichtbare gedeelte wat alleen kpn en jezelf kunt zien


Toegevoegd 


Dan is het wachten nu op een moderator van KPN zodra je topic aan de beurt is , die hebben het momenteel wel smoordruk


Oke. Bedankt tot zover!


En toen was het stil..


Het is behoorlijk druk op het forum, er is momenteel wel een actie dat ieder abonnement 5Gb deze  maand gratis krijgt totdat het op is dan wordt de eigen bundel pas weer zichtbaar


Welkom bij ons op het forum @DD20, het is inderdaad erg druk momenteel, waardoor we niet zo snel kunnen reageren als we zouden willen. Jimny heeft je al op weg geholpen zo te zien, dat is fijn :slight_smile:  De reden dat je ‘TFT BelBundel 2018 10000mb/onbeperkt’ ziet staan is dat dat de naam is van het pakket wat je hebt. De naam veranderd niet als de data verdubbeld wordt, die blijft gelijk. Het Telfort CombiVoordeel voor mobiel is alleen de verdubbeling van de data, dat je die regel er bij ziet staan is bevestiging dat de data dubbel is. Als je bij het verbruik kijkt in MijnKPN, zie je als het goed is ook de dubbele data staan. Ik heb het voor de zekerheid ook even aan deze kant nagekeken, de data is verdubbeld bij het klantnummer dat je in je profiel hebt staan.