Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik account en verificatiecode

• January 14, 2020
  • 3 reacties
  • 437 keer bekeken

Waar kan ik vinden in de Whats App van KPN mijn Account  en de verificatie code??

Admin: eigen topic voor je aangemaakt, afgesplitst van deze

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Amac. Welkom op het KPN Forum. ik begrijp niet wat je precies bedoelt. Zou je deze vraag verder willen toelichten of ben je al geholpen met het antwoord van @Anneke-Anna?

Ik heb helaas geen reactie van jou ontvangen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 14, 2020

Als jij het juiste 06 nummer in Whatsapp hebt ingevoerd, dan moet je een SMS op je telefoon krijgen met de verificatiecode die je dan in Whatsapp moet invoeren.

Er vanuit gaande dat je de verificatiecode van Whatsapp nodig hebt om Whatsapp te gebruiken. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Amac. Welkom op het KPN Forum. ik begrijp niet wat je precies bedoelt. Zou je deze vraag verder willen toelichten of ben je al geholpen met het antwoord van @Anneke-Anna?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2020

Hoi @Amac. Welkom op het KPN Forum. ik begrijp niet wat je precies bedoelt. Zou je deze vraag verder willen toelichten of ben je al geholpen met het antwoord van @Anneke-Anna?

Ik heb helaas geen reactie van jou ontvangen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!