Skip to main content

Goedemiddag

Ik wilde alle facturen downloaden van 2022, ik mis januari, februari en maart. Iemand een idee hoe ik deze nog kan krijgen?? BVD

De facturen staan tot 20 maanden terug in de MijnKPN app dus een groot deel van 2022 kan je daar inderdaad nog downloaden.

Voor de facturen die ‘over de rand’ zijn gevallen kan je met klantenservice bellen op 0800-0402.
Bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur op ma - vrij. Zaterdags tot 17.00 uur.

Een KPN moderator kan ze ook opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN, dan kan die op zoek. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van een dag of vier.


Bedankt voor je antwoord maar ik heb gebeld en je collega zei dat hij niks voor mij kon doen???

 


Het is niet mijn collega, want ik ben KPN klant net als jij. Helaas mislukt het vaker om die oude facturen via 0800-0402 te krijgen doordat de medewerker “het niet weet te vinden”.

Een KPN moderator is daar handiger in, dus vul jouw profiel in en wacht hier op een reactie.


De kpn moderators zijn hier inmiddels heel bedreven in. De specificaties zijn niet meer beschikbaar. 

Vul de gegevens in in je fouten profiel dan doet de moderator dit direct. NAW, klantnummer. Onder Persoonlijke opmerkingen ook nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. En je emailadres waar het naartoe kan.

Al die gegevens zijn alleen te zien door de moderators...en jijzelf. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

NB. De wachtrij is momenteel wel 5 dagen. 

__________

Alle facturen zijn via MijnKPN in de site tot 12 maanden na verschijnen te downloaden. Ruim voldoende toch?

Via de app zelfs tot 20 maanden. 

Wil je ze met specificatie dan tot 6 maanden na verschijnen. 

Ik begrijp echt niet dat 'men' niet gewoon elke maand de factuur download. Je checkt 'm natuurlijk toch ook even. 


Hallo @Jannes2.0, balen dat je aan de telefoon niet geholpen kon worden. Elke klantenservicemedewerker hoort dit te kunnen regelen. Om je verder te helpen via het forum, heb ik wel wat gegevens van jou nodig. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen?