Skip to main content
Vraag

Waar vind ik het garantiebewijs van mijn Samsung Galaxy watch 5 pro?

• June 4, 2026
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Hallo,

Ik heb problemen met mijn horloge, deze heb ik gekregen bij mijn telefoonabonnement. Ik heb toen mijn garantiebewijs via de mail gekregen, maar deze link doet het niet.

Nu heb ik contact gehad met Samsung, maar zij geven aan dat ik bij KPN mijn garantiebewijs op moet vragen, omdat zij deze niet hebben en dan ook niks in behandeling kunnen nemen. 

Dus bij deze de vraag: kan ik bij jullie mijn garantiebewijs opvragen? 

Groeten,

Yvette

2 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@YvetteB, welkom bij de community! Vervelend dat de link naar je garantiebewijs niet meer werkt.

Je kunt eerst proberen om de aankoopbon zelf op te vragen:

1. Ga naar Mijn Bestelling.

2. Log in met je bestelnummer en postcode.

3. Klik op 'Download beschikbaar' om je contract en aankoopbon te downloaden.

Meer informatie hierover vind je in ons kennisbankartikel. Lukt dit niet, bijvoorbeeld omdat de bestelling ouder is of de documenten niet meer beschikbaar zijn? Maak dan een belafspraak met onze klantenservice. Zij kunnen als het mogelijk is een kopie van het contract en de aankoopbon voor je opvragen en naar het bij ons bekende e-mailadres sturen.

Laat je weten of het via deze stappen lukt? 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2026

Bedankt voor je reactie.

Zoals ik lees kan dit gedownload worden tot 6 maanden na ingang van het abonnement. Mijn abonnement is al 1,5 jaar geleden ingegaan. 

Het gaat ook puur om het cadeau wat ik erbij kreeg, het gratis horloge was een actie van KPN, deze moest ik aanvragen via Samsung. Dus ik heb het garantiebewijs van het horloge nodig, maar Samsung geeft aan dat jullie deze alleen hebben. 

Ik ben helaas niet in de gelegenheid om te bellen, dus als het via mailcontact kan gaan, zou ik dat erg op prijs stellen.