Skip to main content
Vraag

Waar zie ik of mijn buitenlandbundel werkt?

• August 11, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik kocht voor ik naar Colombia vloog een buitenlandbundel voor 100MB en/of minuten. Ik

kreeg een sms dat aankoop geslaagd was. Maar ik zie nergens dat de bundel live is. Niet op mijn KPN, niet in de app. Als ik zoek wordt ik opnieuw naar zelfde plek geleid waar ik weer (?) diezelfde bundel kan kopen. Ook krijg ik een sms waar staat dat ik VOORDEEL AAN moet sturen aan 1266 of hetzelfde moet doen in de app. Ja mooi is dat, ben ik

weer 10 euro kwijt en weet ik nog niet of ik er gebruik van kan maken. Ik probeer KPN te bereiken in de chat, maar die bot snapt er niets van. En medewerker wil me bellen. Geen goed plan voor 2.50 euro per minuut. Iemand enig idee? Waar kan ik zien of mijn bundel effectief is? En als ik

het nu niet zie, betekend dat dus dat er ook geen betaling van 10 euro is gedaan?! Want ik heb wel degelijk de aankoop gedaan om NL voor vertrek.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 11, 2025

Beste ​@Dco3 Vanuit het buitenland kun je KPN ook bereiken via X en Facebook.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 11, 2025

100 MB is natuurlijk ook helemaal niks. 3 apps die updaten en het is op.

Met zo'n vingerhoed data ga je ook niet navigeren. 

Even mail binnen halen kan wel. Of een tekst appje sturen. 

In de app zie je de extra bundel ook als je even op je standaard bundel tikt om alles te openen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 11, 2025

Nee, 100 MB is helemaal niets. Was werkelijk alleen om eerste contact te maken bij aankomst om dan lokale kaart te kopen. Probleem is opgelost, 24 uur later (mosterd na de maaltijd…) kwam het toch op-puppen in mijn KPN en app.

dank!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Welkom op de KPN Community, ​@Dco3! Fijn dat het probleem zichzelf al opgelost heeft. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, maak gerust een nieuw topic aan. We denken graag met je mee.