Skip to main content

Tijdens het afsluiten van twee telefoonabonnementen heeft de klantenservice mij beloofd dat de eenmalige kosten van 25 euro voor 1 van de twee abonnementen de volgende factuur verrekent zou worden. 

Op de eerste factuur zijn beide eenmalige kosten toegekend en bij de tweede factuur van de volgende maand is niet aan de afspraak voldoen dat 1 keer de eenmalige kosten terug "gestort” zou worden.

Nu heb ik al drie keer geprobeerd via het 0800 nummer van KPN een medewerker aan de lijn te krijgen, echter snap de digitale servicemedewerker dit niet en krijg ik constant een bericht met een verwijzing naar de website van KPN.

Ik zie graag da de afspraak rondom de eenmalige kosten wordt verrekent. 

Hi Ronald, welkom op het forum. 

Voordat ik hier inhoudelijk op kan reageren zou ik dit graag na willen kijken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. :relaxed:


Beste Alex_P,

De gegevens zijn aangevuld en wacht je reactie af!

Alvast bedankt,

Groet,

Ronald


Dankjewel voor de gegevens Ronald. Ik zie die afspraak hier ook staan wat mij dus ook verbaast dat het niet is verwerkt. Mijn excuses! 

Ik heb het nu voor je in orde gemaakt en je zult het bedrag binnen ongeveer 10 dagen ontvangen. 


Bedankt voor de snelle reactie en het afhandelen van de melding Alex_P


Graag gedaan uiteraard.