Skip to main content

Beste mensen,

 

Er gaan veel verhalen rond over de (ongezonde) straling van 5G.

Ik neem alles serieus omdat je pas een gedegen oordeel kan hebben over iets als het onderzocht is.

Daarom vind ik de manier waarop de overheid nu ongewenste meningen als complot aan de kant schuift heel kwalijk. Pas na plausibele argumenten kun je iets afdoen als onzin.

Ik hoor een heel bekende journalist David Icke en een onderzoekster Janet Ossenbaard, maar ook Max Igan (uit Australië) verhalen vertellen, die ik niet zomaar naast me neer kan leggen als onzin.

In Nederland en andere Europese landen wordt op dit moment in razend tempo zendmasten opgezet.

Waarom wordt dit niet bekend gemaakt aan de bevolking en juist als mensen thuis moeten blijven!

Er is al lang bekend dat 5G voor gezondheidsproblemen kan zorgen door te sterke straling. Dit heeft in Zwitserland als geleid tot het voorlopig stop zetten van de uitrol daarvan. 

Mij gaat het om de waarheid en niet om het geloven in complotten, hoewel die altijd al een grote rol hebben gespeeld.

Dus de vraag is of de overheid kan aantonen met behulp van onafhankelijke bron (niet betaald door de overheid) dat 5G ongevaarlijk is?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Als we je verder kunnen helpen met tv tuners, telefonie en internet dan horen we dat graag, over de discussie van mogelijke gevaren van 5G ben ik bang dat je op het verkeerde platform bent beland.


Zie Lubach van gisteren avond.


Mensen die tegen 5G zijn gebruiken natuurlijk ook géén andere draadloze apparatuur zoals mobiele telefoons, dect-telefoon, babyfoons, draadloze deurbellen, afstandsbedieningen, magnetrons, marifoons en ga zo maar door.:sunglasses:

Zij doen het alleen bekabeld.:thinking:

Maar inderdaad, dit is geen discussiepunt voor dit forum, wij weten wel veel van WiFi, maar dat wordt natuurlijk ook niet gebruikt.:slight_frown:

 


Er is al lang bekend dat 5G voor gezondheidsproblemen kan zorgen door te sterke straling. Dit heeft in Zwitserland als geleid tot het voorlopig stop zetten van de uitrol daarvan. 

In dit fragment van een radio-uitzending kun je een genuanceerde mening over 5G horen van een hoogleraar op dat gebied.


https://www.nporadio1.nl/dit-is-de-dag/onderwerpen/535485-hoe-moeten-we-omgaan-met-complotdenkers


Reageer