Skip to main content

Al jaren klant van telfort.

Automatisch omgezet naar KPN omdat telfort mobiel niet meer bestaat.

Abonnement ongewijzigd.

 

Brengt KPN 0,01 cent in rekening op laatste factuur.

Pardon waarvoor?

 

Na omzetting 1,5 dag onbereikbaar geweest, belbundel was in ene weg. Een bak problemen. KPN stuurde op eigen initiatief nieuwe simkaart. Heb ik niet om gevraagd.

 

Ik val niet om van 0,01 ct maar doe dat bij alle voormalig telfort klanten en je grabbelt toch leuk.bedrag binnen.

 

Ik stoor me meer en meer aan KPN.

 

Mijn partner kan me regelmatig niet bereiken, terwijl telefoon gewoon aanstaat.

 

Ik heb beetje buik vol van KPN 

 

En ik wil antwoord op de vraag   vanwaar 0,01 ct????

 

 

Hallo @Karinroger , op je laatste telfort factuur kun je zien wat dat geweest is, dat bedrag is daar gecrediteerd om op 0 uit te komen en daarna weer gedebiteerd op de kpn factuur.

Op de laatste telfort factuur staat dus de de specificatie.

 


Ik heb nagekeken, staat niks op de laatste telfort faktuur


Ha @Karinroger, welkom! We brengen niet zomaar kosten in rekening, dus als er niets op de Telfort factuur staat, is dat wel gek. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag even met je mee. 

 

Voor wat betreft het bereik: de omzetting van Telfort naar KPN is puur administratief geweest. In de systemen en het netwerk is niets gewijzigd. Had je bij Telfort ook al problemen met het bereik? Ervaar je dit overal of alleen op bepaalde locaties?


@Karinroger  heb je inmiddels antwoord op je vraag? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.