Skip to main content

Vandaag (zondag 29-10) zou mijn telefoon bezorgd worden. Deze staat echter gekoppeld aan mijn man. 

Helaas kreeg hij gisteren van AMP een SMS met daarin dat de afspraak is gewijzigd en wij een nieuwe afspraak moeten maken en hier een mail over krijgen. De mail hebben we nog altijd niet binnen.

Hoe kan dit in godsnaam? En al helemaal de avond van te voren pas. Ik ben al lang aan het wachten  en een afspraak inplannen is niet simpel I.v.m. het werk van mijn man en hij hiervoor thuis moet zijn gezien het op zijn naam staat. 

 

Ik vind het erg vervelend en vraag me af hoe dit kan en waarom dit geannuleerd word? Ik zie op de site van AMP dat ze zondag gesloten zijn, maar dan moeten ze dit geen optie maken bij het inplannen van een afspraak. Nu kan ik dus wederom lang wachten.. en maar hopen dst de mail van AMP binnen komt om een nieuwe afspraak te maken. 

Ik heb het zelfde probleem ik heb dit bericht ook gekregen maar het is een raar sms’je ook met 2 keer beste klant achter elkaar. Inderdaad niet bereikbaar kpn zelf ook niet slechte zaak. 


Welkom op het forum @xxtasja en @PatrickKindt, ik kan me voorstellen dat het vervelend is als de bezorgafspraak laat wordt afgezegd! Waarom dat precies is is voor ons niet zichtbaar, de administratie van AMP is voor ons niet in te zien. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met AMP zelf, zodat zij dit samen met jou kunnen bekijken.

Controleer voor de zekerheid ook je spam map in de mail nog even, het kan zijn dat de mail van AMP daar in is terechtgekomen.