Skip to main content

Het maandtarief van mijn vrouw met mobiel nummer 06-******** is 17,50 Euro. Zei heeft 12000 Mb, 1200 belbundel en onbeperkt SMS.

Mijn 06-******** maandtarief is 21,50 Euro met 6000 Mb, 300 belbundel en 300 SMS.

Vraag: Hoe kan ik mijn abonnement hetzelfde maken als op 06-********

Hartelijk dank

Theo Klaver

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 

Per wanneer is uw mobiel abo afgelopen, U kunt beter even de mobiele nummers verwijderen 


Hallo @Tarief mobiel haal s.v.p. z.s.m. je nummers weg, dit is een openbaar forum.

r.o. op de 3 ,,, klikken, dan op bewerken en dan op opslaan.

Is al door het moderatieteam aangepast.


Ik denk dat jij een (veel) ouder abonnement hebt dan zij.

De tarieven zijn de laatste jaren alleen maar gedaald en de bundels groter geworden. Maar dan moet je wel een ‘jong’ abonnement hebben.

Dit forum kan wereldwijd gelezen worden. Je kunt nu nog je telefoonnummers weghalen. Dat kan tot ca. 55 minuten na plaatsing. (bewerkingstijd verrekend). Met de 3 puntjes rechtsonder.


Hallo @Tarief mobiel ,

Als jouw huidige contract is afgelopen, dan kun je direct verlengen op basis van de huidige tarieven. 
 

Stel dat je kiest voor 12 MB internet en onbeperkt bellen/sms, dan kost dat bij een tweejarig contract per maand 21,00 euro of 18,50 als je ook een thuisabonnement hebt bij KPN. 
 

Lees meer over de mogelijkheden op: 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=quicktile4


VERLENG uitsluitend VIA http://kpn.com/verlengen !


Volgens mij heeft KPN al vele jaren de bel en sms bundel in 1. Dus dit klinkt een beetje raar:

1200 belbundel en onbeperkt SMS.

Volgens mij is het ook al vele jaren 150 belminuten/sms of onbeperkt. 1200 belminuten is ook iets wat ik al jaren niet meer gezien heb.

Dus is da nog een antiek Telfort abonnement ofzo?

12000 mb en onbeperkt bellen/sms kost nu € 18,50. 


Hoi @Tarief mobiel, welkom bij ons op het forum. Zoals je aan de reacties van de anderen kunt zien zijn er verschillende dingen waar de prijs van afhankelijk is. Heb je dat al kunnen vergelijken van beide nummers, of kunnen verlengen?

We hebben jouw gegevens uit jouw bericht gehaald. In verband met privacy is het belangrijk dat je nooit privégegevens openbaar deelt op internet.