Skip to main content

Al voor de 2e achtereenvolgens maand houdt KPN teveel in. Wordt niet direct verrekend. Hebben meer mensen deze klacht over de slechte terugbetaling

Hi, welkom op het forum. 

Wat is hier precies aan de hand? Wat houden wij teveel in? Zou je dit willen toelichten?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Ik hoor graag van je. 

 


Ik heb mijn abonnement verlengd, hussel. Maar nu voor de 2e maand achtereenvolgens wordt de korting niet verrekend. Wellicht in februari wordt nu gezegd. Ik wil het op de nog in te houden factuur van januari verrekend hebben. Niet mogelijk, lijkt mij toch niet zo moeilijk. Eventueel wil ik wel helpen en uitleggen hoe je een teveel ingehouden bedrag kunt terugstorten  


Duidelijk. 

Eventueel wil ik wel helpen en uitleggen hoe je een teveel ingehouden bedrag kunt terugstorten  

Dat is niet nodig, sinds kort ben ik ook op de hoogte van elektronische transacties. Zo makkelijk. :shrug:

Wel wil ik je nogmaals vragen om je profiel aan te vullen. Dat helpt mij ontzettend om te achterhalen waar dit mis gaat en om een oplossing te vinden. 


Ik heb mijn gegevens ingevuld.

 

Piet Kant Lennondreef Tilburg 


Dankjewel. Als ik het goed lees gaat dit om een misgelopen korting van € 5.- per maand voor 2 maanden totaal € 10,-. Je klacht is dat je dit bedrag niet gelijk terugkrijgt maar op de volgende factuur. Klopt het tot dusver? 

In dat geval klopt het namelijk dat dit op je volgende factuur wordt verrekend, daar kan ik helaas niets aan veranderen. Mijn oprechte excuses voor deze vertraging, ik had dit oprecht met alle plezier voor je versneld.


En dat vertelde je collega aan de telefoon ook. Het is eenvoudig op te lossen.Als het bedrag wordt afgeschreven, restore ik het en maak het factuurbedrag minus €10 over. Ik doe KPN niets te kort en het is opgelost. Zo eenvoudig kan het.Â