Skip to main content

Goedemorgen,


Voor internet/tv voor thuis ben ik trouwe klant van kpn. Kpn biedt ‘korting’ voor KPN gebruikers van 7,50 op mobiel. Echter, als ik een mobiel abbonement zou willen bij KPN voor de iphone 12 pro 128gb, kom ik via tele2 veel lager uit in maandlasten. 

Ik zou graag bij kpn blijven, omdat ik weet dat het kpn netwerk betrouwbaar is (nu simyo sim only, waar ik als kpn klant dubbele bundels krijg!). Echter met een verschil als onderstaand is het toch aantrekkelijker om weg te gaan bij het kpn netwerk… hoe kan het dat het zo’n verschil in kosten is? 

 

Abbo 2 jaar

Tele 2: onbeperkt internet + sms/minuten = 25,-

Telefoon bijbetalen = 173,-

Maandelijkse telefoonkosten = 35,-

Totale telefoonkosten = 1013,-

 

 

KPN: onbeperkt internet + sms/minuten = Na korting 25,-

Telefoon bijbetalen = 216,-

Maandelijkse telefoonkosten = 35,-

Totale telefoonkosten = 1056,-

 

Is er nog iets als vaste klant van KPN wat ik kan doen om voor dezelfde prijs van tele2 bij KPN te blijven?

 

 

Hallo @maxime.bos ,

KPN is geen prijsvechter. Maar het netwerk werkt vaak wel beter dan bij sommige concurrenten. 

KPN vindt het een hele eer dat je al jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

 Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Wanneer KPN dat vaker doet (dus bij verlengingen), dan wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.


Een verschil van 43 euro? Begrijp ik dat goed? Op zo'n groot bedrag, dat is peanuts toch? En daarvoor overweegt u om over te stappen naar een ander?


Hi Nick,

volgens mij ligt dat een beetje aan de inhoud van iemands portemonnee ☺️


Hi Nick,

volgens mij ligt dat een beetje aan de inhoud van iemands portemonnee ☺️

Als de inhoud van je portmonee een probleem.is, dan koop je niet zo'n toestel.

43 euro verschil bij een toestel van 200 euro, dat zou ik nog begrijpen. Maar als je toch op zo'n lompe manier je geld over de balk aan het smijten bent, dan snap ik niet dat je je nog druk maakt over 43 euro.

Tele2 abo buiten Nederland in Europa is max 15 GB data. Bij KPN krijg je 22 GB.


Hi @maxime.bos, leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het KPN Forum :)

Hoeveel je per maand, jaar of looptijd aan je mobiele abonnement + toestel kwijt bent vooraf te berekenen is goed, dat kunnen we alleen maar aanmoedigen. Ongeacht een dikke of dunne portemonnee. Bewust met geld omgaan is verstandig ;)

Vergelijken wat je precies krijgt voor je geld is ook belangrijk. Wij zijn geen budgetprovider, dus je zult bij ons vaak net iets meer betalen dan bij een prijsvechter. Daar staan dan ook wat extra's tegenover. 

KPN Unlimited Data

Met de Hussel Unlimited data van KPN kun je zorgeloos en onbeperkt internetten op je mobiele telefoon. Dat betekent eindeloos films, series en concerten streamen, online gamen, werken op je hotspot en meer. Allemaal via het razendsnelle en betrouwbare netwerk van KPN. 

Voordelen van KPN Unlimited Data

  • Altijd keuze uit de nieuwste telefoons.
  • Onbeperkt data in Nederland 
  • Onbeperkt bellen + sms'en
  • 25 GB in de EU*
  • 25 GB om te delen: (bij meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres: kpn Hussel)
  • Nu met 5G, zonder extra kosten

Unlimited Data in het buitenland

Lekker op vakantie of (werk)bezoek in het buitenland? Ook dan heb je een dikke databundel: In de EU krijg je 25 GB data per maand. Zo app, surf, stream je ook in het buitenland gewoon door :sunglasses: 


Reageer