Skip to main content
Antwoord

Waarom duurt het zo lang mijn abonnement te wijzigen?

• November 10, 2025
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

waarom duurt het meer dan een maand voordat mijn abonnement aangepast is NAAR mijn voordeel en waarom is het 3 sec geregeld als ik het abonnement VERHOOG

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@johan163, welkom op de community. Voordat we je vraag kunnen beantwoorden is het eerst handig om te weten wat je precies probeert te wijzigen. Iets met jouw voordeel, maar wat is niet duidelijk. Kan je er meer over vertellen? Wij weten alleen wat jij vertelt, we zien niet wat jij ziet. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak via onze site aanmaken.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 10, 2025

Beste ​@johan163 je kunt maandelijks (mobiel) internet  naar beneden of naar boven bijstellen.

Je abo aanpassen kan pas nadat je contractvrij bent.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2025

Hoi ​@johan163, welkom op de community. Voordat we je vraag kunnen beantwoorden is het eerst handig om te weten wat je precies probeert te wijzigen. Iets met jouw voordeel, maar wat is niet duidelijk. Kan je er meer over vertellen? Wij weten alleen wat jij vertelt, we zien niet wat jij ziet. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak via onze site aanmaken.