Skip to main content

Ik ben al jaren klant bij KPN voor internet en telefoon. Nu ben ik verhuisd weer een nieuw internet abonnenment afgesloten ivm de voordelen en nu is er ineens geen verdubbeling meer van de MB's hoe is dit mogelijk???

Het kan toch niet zo zijn dat deze voordelen ineens niet meer gelden. Voor mij een reden om dan weg te gaan bij KPN.

Je hebt niet de verhuis service gebruikt maar een compleet nieuw Hussel abonnement?

Mogelijk zal je opnieuw moeten aanmelden voor de Hussel voordelen, waarbij van belang is dat het Mobiele abonnement ook op het juiste adres staat.


Helaas zullen de dubbele MBs daarmee niet terugkomen. Die zitten niet in Hussel, dat was alleen in Compleet.


Voor Mobiel mits niet verlengd na 8-10-2019 mag dat niks uitmaken zover ik weet.


Inderdaad, het deel wat niet wijzigt zou de Compleet voorwaarden moeten houden.


U zult de mobiele abonnement(en) moeten verhuizen naar uw nieuwe adres. Ik neem aan dat deze niet verlengd zijn naar hussel? Als deze niet verlengd zijn naar hussel, en ze staan weer geregistreerd op hetzelfde adres als u vaste internetabonnement, dan zou je weer dubbele data moeten hebben.


Hey @Dadio22, welkom hier op de community van KPN. Nick heeft het hier bij het juiste eind. Als je de Compleet voordelen op je huidige mobiele nummers nog hebt, blijft dat bestaan naast je nieuwe Internet Hussel abonnement.  

Heb je de mobiele abonnementen ook verhuisd naar het nieuwe adres? 


Hey @Dadio22, welkom hier op de community van KPN. Nick heeft het hier bij het juiste eind. Als je de Compleet voordelen op je huidige mobiele nummers nog hebt, blijft dat bestaan naast je nieuwe Internet Hussel abonnement.  

Heb je de mobiele abonnementen ook verhuisd naar het nieuwe adres? 

Hallo Nadia,

ja ik heb mijn 3 mobiele abonnementen allemaal verhuisd naar mijn nieuwe adres.

ik had tot vorige maand ook nog gewoon mijn verdubbeling.

 


Gelukkig maar, dan zal er vermoedelijk een nieuw aanvraag gedaan moeten worden op het nieuwe adres. Zodat de abonnementen weer samen zijn verbonden met KPN Compleet. Dat kan heel eenvoudig online: Compleet of Husselvoordelen aanmelden. Controleer van te voren in MijnKPN of de adresgegevens van de mobiele nummer kloppen. 

Lukt dat niet? Laat het dan hier weten. Vul dan je forumprofiel aan met: postcode + huisnummer, naam contractant en mobiele nummers die moeten worden aangemeld. Hoor graag van je :)


Hallo Nadia,

Ik heb mijn gegevens aangevuld het lukt namelijk niet online.

Hoor graag van je.

mvg


Uiteraard, @Dadio22. Ik pak het op. Helaas is het niet gelukt om de verdubbelaar aan te zetten, heb een ticket gestuurd naar een collega die het voor jou handmatig gaat behandelen. Binnen 2 - 3 werkdagen wordt het verwerkt :)


Reageer