Skip to main content
Beantwoord

Waarom geen lagere bundel bij een mobiel abonnement?

• February 23, 2025
  • 10 reacties
  • 127 keer bekeken

Waarom wel 1 gb voor kinderen en mobiel niet voor volwassenen daar is het 6 gb of 0 voor mij is die 1 meer dan voldoende en denk voor heel veel mensen

Beste antwoord door Noordzee

Beste Noordzee met die 5 euro ben je samen met mobiel abonnement met 0 gb duurder uit waarom geen mobiel abonnement met 1 gb zoals bij de Kids wel kan nu maar overgestapt naar Simyo daar betaal ik € 6 en voor het internet maar 1 euro dus samen 7 euro nu kan je kiezen bij KPN voor 0 gb of 6 gb ik heb aan 1 meer dan genoeg 

Tsjaa, dat is een keuze van KPN. KPN heeft onlangs de abonnementen aangepast met hogere bundels. Met als motivatie dat klanten tegenwoordig meer mobiele data nodig hebben. Ik ben bang dat 1Gb er niet gaat komen bij KPN. 

Wil je een lagere bundel en minder kosten? Dan zou je kunnen overstappen naar KPN-dochter Simyo. 

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 23, 2025

Hallo ​@hoedan ,

Is deze wat voor jou? 
https://www.kpn.com/shop/mobiel/mobiel-internet

Mobiel Internet

• 3-in-1 data only simkaart
  • Overal online met je laptop of tablet zonder wifi
  • Tot € 5,00 korting als je al KPN Internet hebt

Dan heb je 1 Gb voor 5,00 als je ook internet-thuis hebt bij KPN.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 23, 2025

Zelfs 2GB als je nog een mobiel abo bij KPN of een thuisabo bij KPN hebt ​@Noordzee en ​@hoedan 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2025

Maar dat is niet geschikt voor een mobiele telefoon ​@JanD .

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 23, 2025

Maar dat is niet geschikt voor een mobiele telefoon ​@JanD .

Dat weet ik ​@PeterG , maar ik reageer op de reactie over de datasim van ​@Noordzee ,

maar eerlijk gezegd begrijp ik ook de reactie van ​@Noordzee niet helemaal, want het heeft inderdaad niets met mobiel bellen te maken, dus daar schiet ​@hoedan denk ik ook niet veel mee op.

Maar als de bedoelingen anders zijn lees ik het graag.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 23, 2025

@JanD 

Jij hebt toch ook zo'n datakaartje in jouw telefoon gestopt? Dat meen ik ooit ergens gelezen te hebben. 

Maar duidelijk is dat je met dit abonnement niet kunt bellen. Je hebt alleen mobiel internet, dat had ik ook vermeld: 

Hallo ​@hoedan ,

Is deze wat voor jou? 
https://www.kpn.com/shop/mobiel/mobiel-internet

Mobiel Internet

• 3-in-1 data only simkaart
  • Overal online met je laptop of tablet zonder wifi
  • Tot € 5,00 korting als je al KPN Internet hebt

Dan heb je 1 Gb voor 5,00 als je ook internet-thuis hebt bij KPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2025

Oh. Even overheen gelezen dat ​@Noordzee dat was.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 23, 2025

Inderdaad ​@Noordzee ik gebruik een KPN datakaart voor internet en een  mobiel abo van een andere provider om te bellen,

Zo’n combi is inderdaad iets voor ​@hoedan 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 23, 2025

Beste Noordzee met die 5 euro ben je samen met mobiel abonnement met 0 gb duurder uit waarom geen mobiel abonnement met 1 gb zoals bij de Kids wel kan nu maar overgestapt naar Simyo daar betaal ik € 6 en voor het internet maar 1 euro dus samen 7 euro nu kan je kiezen bij KPN voor 0 gb of 6 gb ik heb aan 1 meer dan genoeg 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 23, 2025

Tsjaa, dat is een keuze van KPN. KPN heeft onlangs de abonnementen aangepast met hogere bundels. Met als motivatie dat klanten tegenwoordig meer mobiele data nodig hebben. Ik ben bang dat 1Gb er niet gaat komen bij KPN. 

Wil je een lagere bundel en minder kosten? Dan zou je kunnen overstappen naar KPN-dochter Simyo. 

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 26, 2025

Goedemorgen ​@hoedan , bedankt voor je bericht en welkom hier op de KPN Community!

Zie dat je al veel goede reacties hebt mogen ontvangen en ik kan hier verder niet zo heel veel meer aan toevoegen Uiteraard nemen we je feedback wel ter harte! Ik verwacht echter niet dat er op korte termijn een 1 GB bundel gaat komen. Hopelijk weet je inmiddels wel waar je aan toe bent. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral ook weten :)